Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Η αθλιότης τους, η υπεροχή μας!

Προσέξτε αριστερές μεθοδεύσεις.
   Αυτό το -κάπως σαν άνθρωπος- «κατασκεύασμα», το οποίον κοσμεί, ως υποψήφιος βουλευτής Αχαΐας, τις συριζαρέικες τάξεις και ακούει στο όνομα Ηλίας Γρηγόρης απεσύρθη... «αυτοβούλως» από τον Σύριζα!
   Αφού έκανε ό,τι έκανε, αφού είπε ό,τι είπε και αφού δημοσίευσε ό,τι δημοσίευσε και... ξελύσσαξε βγάζοντας τον βόθρο που διαθέτει μέσα του, ως «Αχόρταγος», μετά την τελευταία του -κόσμια- ανάρτηση, έγλειψε -περήφανα, ως κλασσικό θρασίμι- εκεί που έφτυνε και μετά το μυρόβλητο κύκνειο άσμα του... εξήλθε ηρωικά. Αφήνοντας υποθήκη γιά μελλοντική συνέχιση της ενδόξου καριέρας του.

   «Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη των όποιων παρορμητικών και αδόκιμων εκφράσεων που χρησιμοποίησα στην ανάρτησή μου, μεταξύ φίλων στο facebook. Ουδέποτε στο δημόσιο λόγο μου τόσα χρόνια συνηθίζω να εκφέρω τις πολιτικές μου διαφωνίες με τέτοιες εκφράσεις. Δεν κρύφτηκα ποτέ, ούτε κρύβομαι πίσω από κομματικές ταυτότητες και δεν έχω απαίτηση να αναλαμβάνει τις ευθύνες μου ο κομματικός μου χώρος, τον οποίο σέβομαι και υπηρετώ τόσα χρόνια. Γι αυτό ζήτησα την αναστολή της κομματικής μου ιδιότητας, αίτημα που έγινε αποδεκτό».
Ωστόσο, ό πρώτος διδάξας, ο Παύλος Πολάκης έχει διαφορετική γνώμη. Αλίμονο αν δεν....
   Προφανώς τα συντρόφια του θορυβήθηκαν από την ραγάδα που δημιούργησε στην κοινοβουλευτική λεοντή και φάνηκε το πραγματικό τους πρόσωπο, φαλκιδεύοντας τις όποιες ελπίδες ανακατάληψης της εξουσίας και του επέβαλαν την κλασσική σταλινομαοϊκή μεθόδευση που εφαρμοζόταν επί της αλήστου εποχής της παντοδυναμίας τους. Την... «αυτοκριτική»!
   Αντί ο αρχηγός του να τον αρπάξει απ’ τ’ αυτί και να τον εξωπετάξει απ’ το παράθυρο, κάτι που ευθαρσώς έκανε ο Μητσοτάκης σε περιπτώσεις σημαντικά ήσσονος σημασίας απ'αυτήν, του επέβαλε την... «οικειοθελή» αποχώρηση απ’ το κόμμα με μία άκρως εξευτελιστική -τόσο γιά τον ίδιο τον αλήτη, όσο και γιά όλη του την παράταξη.
   Κατωτέρω παραθέτω αυτούσια την επιστολή του αμετροεπούς Γρηγόρη, που από ζηλωτής Γρηγόρης, μετετράπη σε ξεφτίλα αποδιοπομπαίο... Σταμάτη!
   Υπομονή. Θα δείτε και άλλα ευτράπελα από την παραζαλισμένη αριστερά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου