Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Γ Ρ Ι Φ Ο Σ

Η στήλη αλλάζοντας, λίγο, το κλίμα των ημερών και σπάζοντας το μονοπώλιο της εκλογομαχίας αναρτά ένα "γρίφο" και δέχεται λύσεις.

" Ένα κρουαζιερόπλοιο, κάπου στη Καραϊβική, τις πρώτες πρωϊνές ώρες πέφτει απάνω σε μιά ξεχασμένη νάρκη και μέσα σε λίγα λεπτά πάει στο πάτο με όλους τους κοιμισμένους επιβάτες του.
Μόνο 4 άτομα σώθηκαν και μετά από μιά εξαντλητική ολονύχτια προσπάθεια φτάνουν μισοπεθαμένοι σ' ένα μικρό εξωτικό νησί. Σώθηκαν !
Ήταν μιά ώριμη ξανθειά Σουηδέζα κουκλάρα, πρώην "Μις Σουηδία", μιά τριαντάχρονη Γαλλιδούλα, φτυστή η Μπε Μπέ στα νειάτα της, μιά εικοσάχρονη Κινεζούλα, πανέμορφη, γλυκειά και φίνα, σαν από πορσελάνη Μινγκ φτιαγμένη κι ένας Αμερικανός πεζοναύτης 27 χρονών, παίδαρος, και βετεράνος, ήδη, του πολέμου του Ιράκ.
Το νησί είχε φρέσκο καθαρό νερό, άφθονα τροπικά φρούτα και πληθώρα μικρών ζώων, εύκολα θηράματα γιά έναν έμπειρο κομμάντο. Έτσι η επιβίωση τους ήταν εξασφαλισμένη.
Μετά από, περίπου, ένα εξάμηνο είδαν στο βάθος ένα καράβι και με φωτιές και σινιάλα καπνού τράβηξαν την προσοχή του. Το καράβι πλησίασε, κατέβασε βάρκες, τους μάζεψε.
Μετά τη πρώτη ανασυγκρότηση ο καπετάνιος τους ζήτησε να του διηγηθούν τη περιπέτειά τους.
Λέει, λοιπόν, πρώτη η Σουηδέζα :
- Εκεί που χορεύαμε, κατά τις 10 το βράδυ στη σάλα του πλοίου, ήρθε ένα ξαφνικό και τεράστιο τσουνάμι που βούλιαξε το πλοίο ! Σωθήκαμε μόνο εγώ, η κόρη μου, η υπηρέτριά μας και ο ανηψιός μου !
- Όχι, πετάγεται η Γαλλίδα, δεν είναι έτσι ! Ήταν απόγευμα, κοντά στο σούρουπο, ήμουν στη πλώρη και ρομαντζάριζα όταν, ξαφνικά, αναδύθηκε ένα άγνωστο υποβρύχιο μας έριξε δύο τορπίλλες και μας βύθισε ! Γλυτώσαμε μόνο εγώ, η θεία μου, η συνάδελφος από το γραφείο και ο γυιός τ' αφεντικού !
- Λάθος, πετάγεται η Κινέζα. Ήταν μεσημέρι, ώρα γεύματος, το πλοίο προσέκρουσε σε ύφαλο και σώθηκα εγώ, η διευθύντρια του κολλεγίου μας, η συμμαθήτριά μου και ο γυμναστής μας.
Ο καπετάνιος τα' χασε και απορημένος παίρνει, κατά μέρος, το νεαρό και μαθαίνει την αλήθεια γιά τις συνθήκες του ναυαγίου."

Ε Ρ Ω Τ Η Μ Α

- Πως ερμηνεύονται οι εξηγήσεις των γυναικών και γιατί.

Η απάντηση θ' αναρτηθεί προσεχώς. Το έργο είναι θρίλλερ και έχει σασπένς !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου