Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Eπικαιρότης


ΜΕΝ ΚΑΙ Ο ΔΕΝ

Σερβιτόρε , η κομπανία στο τραπέζι στη γωνία,
υποφέρει ο γέρος , άκου, νουθεσίες μα του κάκου,
ο μικρός τον περιπαίζει, στο γωνιακό τραπέζι.
- Παιδί μου μάθε γράμματα. - Δε θέλω τέτοια πράματα.
- Άμε , γιέ μου στο σχολείο. - Ώρα για σκασιαρχείο.
- Να αγαπάς τη μάθηση - Η μάθηση είναι εξάρτηση
- Γράφε με κονδυλοφόρο. - Τοίχους με το μαρκαδόρο.
- Μας το παίζετε ωραίοι. - Χρησιμοποιώ και σπρέι.
- Το σχολείο είναι φως. - Της μαμάς σου ο .. ποπός.
- Να πάρεις τα εφόδια. - Φτιάχνω πολεμοφόδια.
- Όχι στις προκαταλήψεις. - Προχωρώ σε καταλήψεις.
- Μην ακούς το Κολοζώφ. - Έτοιμες κι οι μολοτώφ
- Που μπλέκεις με τα φρόκαλα - Ορμάμε με τα ρόπαλα.
- Τι σου φταιν τα μαγαζάκια. - Θα τα καίμε με γκαζάκια.
- Μη μου λες ανοησίες. - Προσεχώς και εκκλησίες.
- Άσε αυτές τις ιστορίες. - Ερυθρές Ταξιαρχίες !
- Έλα κάνε μου τη χάρη. - Και ο Χάρος όποιον πάρει.
- Τέρμα η κουβέντα ετούτη. - Θα πετάμε και γιαούρτι.
- Μην ακούς οδηγητές - Μόνο στους καθηγητές !
- Παιδί μου, είσαι χούλιγκαν ; - Και χούλιγκαν και σκούλιγκαν.
- Άφησε τις παρλαπίπες. - Τώρα μάλιστα , το είπες.
- Στο σχολείο να προκόβεις. - Άσε γέρο , δε με κόβεις.
- Να’ σαι και μελετηρός. - Πάει , πέρασε ο καιρός.
- Για να μπεις Πολυτεχνείο. - Το’ καναν κωλοχανείο.
- Να φοιτάς μ’ επιτυχία. - Μόνο μπαρ και καφενεία.
- Για να πάρεις το πτυχίο. - Μμμ, τη κάναμε λαχείο.
- Να γενείς διπλωματούχος, - Πιο καλά περιπτερούχος.
- Δεν σ’ αρέσει επιστήμων. - Στο μπιλιάρδο είμαι ειδήμων.
- Μη χαζολογείς στα πάρκα. - Ναι , τη κάτσαμε τη βάρκα.
- Κάθεσαι ανενεργός. - Όχι , είμαι απεργός !
- Όλοι οι φίλοι σου κουμπούρες. - Προτιμάμε τις μαστούρες.
- Να σου βρω καμιά θεσούλα. - Θα ταράξω τη ρεμούλα.
- Να τα έχεις τετρακόσα. - Πώς να ζήσω μ’ εφτακόσα ;
- Πως θα ζεις , με επαιτείες ; - Με κλοπές και με ληστείες !
- Θα σε χώσουν φυλακή. - Σερβιτόρε μια ρακή !
- Άφησε τις κουζουλάδες. - Πιάσε δυό μακαρονάδες !
- Θα πεθάνεις τη μαμά. - και τις δύο με κιμά !
- Σε κάναμε μουρόχαβλο. - Για κοίτα ένα μπουρτζόβλαχο !
- Κάνεις τη καρδιά μου μαύρη. - Έχω αρχίσει και τη ‘’μαύρη’’ !
- Σήκω, άς το αραλίκι. - Γέρο, κάνω τσιγαρλίκι.
- Γιε μου, βλάπτει η νικοτίνη. - Φίνα, φέρε ηρωίνη.
- Άκουσε τις παραινέσεις. - Θα βαρέσω δυό ενέσεις.
- Θες να γίνεις γυψαδόρος ; - Παπατζής κι αβανταδόρος.
- Θες να πας ηλεκτρολόγος ; - Είμαι αγνός ιδεολόγος.
- Αυτά δεν είναι εργασία. - Ντάντυ είσαι αφασία.
- Βρε, πως θα ζείς χωρίς λεφτά. - Father μου, να φας σκατά .
- Και ψωμάκι πως θα τρως ; - Παντεσπάνι και μπο φροστ !
- Γιόκα μου δεν έχεις τσίπα. - Θα ψηφίζω μόνο Τσίπρα.
- Πρόσεξε μη γίνεις « Ιμο ». - Όχι, Περλεπέ και Σίμο .
- Μπράβο, γιέ μου, να μου ζήσεις. - ήθελες να με γεννήσεις
- Θέε μου, που έφταιξα ο γέρος ;
ΘΕΟΣ : - ΔΕΝ ΤΡΑΒΗΧΤΗΚΕΣ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ! !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου