"Άρμεγε λαγούς και κούρευε χελώνες"
Ο Βαρουφάκης της Ελληνικής Παιδείας. |
Αντιγράφω απόσπασμα από την τελευταία συνέντευξη του, αλλού γι' αλλού, υπουργού της -όπως την κατάντησαν- ελληνικής Α-παιδείας, στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Και μετά τα σχόλια.
-Ποιό είναι το επόμενο βήμα σας
στις αλλαγές που θέλετε να φέρετε στην παιδεία;
-Έχουμε δεσμευτεί για την αλλαγή στο Λύκειο και το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Πρόθεση του υπουργείου Παιδείας είναι το απολύτως αντιπαιδαγωγικό σύστημα των εισαγωγικών να γίνει σύντομα παρελθόν. Θα θεσπιστεί ένα σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που θα στηρίζεται στο ισχυρό Εθνικό Απολυτήριο. Το σημερινό σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, αν και αδιάβλητο, έχει ολοκληρώσει τον κύκλο του και είναι ένα από τα μεγαλύτερα αγκάθια που υπονομεύει την εκπαιδευτική και παιδαγωγική λειτουργία του Λυκείου ως αυτόνομη βαθμίδα εκπαίδευσης. Γι' αυτό και είναι επιβεβλημένο να καταργηθεί, ώστε να αποκατασταθεί η παιδαγωγική αυτονομία του Λυκείου. Όλοι συμφωνούν ότι σήμερα δεν έχουμε Λύκειο. Δεν θέλουμε να έχουμε Λύκειο; Δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι θα είμαστε η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα χωρίς Λύκειο. Η σοβαρή συζήτηση είναι ακριβώς αυτή και ήδη το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει καταθέσει τις προτάσεις του, τις οποίες θα επεξεργαστεί το Υπουργείο και θα καταλήξει στις τελικές αποφάσεις. Οι μαθητές και οι μαθήτριες δεν πρόκειται να αιφνιδιαστούν. Πάντως θα είναι ένα σύστημα με κυρίαρχα τα παιδαγωγικά χαρακτηριστικά και, σίγουρα, πιο ανθρώπινο μιας και το ισχύον μόνο φιλικό για τους νέους ανθρώπους δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
Το θέμα έχει δύο όψεις. Μία ευτράπελη και μία σοβαρή. Αρχίζω από την πρώτη, αφού αυτή κυριαρχεί σε όλον τον δημόσιο λόγο και βίο, του κουτοπόνηρου κομμουνιστή... καθηγητή και υπουργού και της τραγελαφικής κυβέρνησής του, γενικώς.
Φιλύποπτος ων, ξεκίνησα από το βιογραφικό που, προφανώς, ο ίδιος κατέθεσε. Είναι, λέει, ομότιμος καθηγητής Ιστορίας των Επιστημών και επίσης... "ερευνητής και διδάσκων" σε διάφορα Πανεπιστήμια. Αυτό το "ερευνητής και διδάσκων", εμένα κάπως σαν... "τρέχα γύρευε" μου ακούγεται, μαζί με το... "Ιστορία των Επιστημών". Δηλαδή μυρίζει αντίστοιχη σοβαρότητα με εκείνη που αποπνέει, οσάκις ανοίγει το στόμα του. Προσωπικά τον κατατάσσω στην χορεία εκείνη των έξοχων καθηγητών που περιέχει και τον καταξιωμένο καθηγητή-συγγραφέα- γελωτοποιό αξιότιμο κ. Μαδρά. Και δαύτος γιά καθηγητής πλασσάρεται και μάλιστα Οικονομικών -πιό σοβαρό αντικείμενο από την Ιστορία Επιστημών- στο ΑΠΘ, όπου το βεληνεκές του ρόλου, έτσι κι ανοίξει το φινετσάτο στόμα του, ξεπερνά σε γέλιο αυτό του αξέχαστου Ηλιόπουλου. Στην ίδια συνομοταξία "καθηγητών" και ο... έτερος Καππαδόκης, ο δυσκοίλιος κ. Μπαλτάς, ο ανοίξας τον χορόν των αριστερών ολετήρων της δύσμοιρης Παιδείας των Ελλήνων, ο οποίος, όντας μηχανολόγος, βρέθηκε με γλείψιμο καθηγητής στο ΕΜΠ να διδάσκει... "Επιστήμες και Φιλοσοφία στον... 20ον αιώνα"! Δηλαδή, αργοσχολία, αργομισθία και διδακτικό αντικείμενο... τρίχες.
Εν πάση περιπτώσει, ο μπαρμπα-Μυτούσης έκανε αισθητή την παρουσία του, ως υπουργός, όταν... κατήργησε τις εισαγωγικές εξετάσεις στα ΑΕΙ και ως ασόβαρος άνθρωπος όταν τις... επανέφερε! Στην συνέχεια, με τη δρομολόγηση της Παιδείας προς τον σκοταδισμό και την υποταγή στο κόμμα του, απεκάλυψε τον πραγματικό του ρόλο ως πολιορκητικός κριός και αιχμή δόρατος της διάλυσης, αλλά και αλεξικέραυνο ευθύνης, όταν -πρώτα ο Θεός- απαλλαγούμε από την κομμουνιστική μάστιγα που μας έπληξε.
Αρλουμπολογώντας -ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα που θα... συνετίσει τους μπαχαλάκηδες- και κατεδαφίζοντας -επαναφορά ασύλου, φοιτητικής αιωνιότητος και συνδιοίκησης ΑΕΙ από φοιτητές- προσπαθεί να ολοκληρώσει το έργο του καταργώντας σύμβολα -παρελάσεις- ή ευτελίζοντας άλλα -σημαία, αριστεία. 'Ολα αυτά τα τερτίπια δεν είναι τίποτε άλλο παρά η υποταγή του αντικειμένου της μάθησης, και των φοιτητών, στα χέρια ενός -υπό κατασκευή- μονολιθικού κομμουνιστικού κράτους. Με πλήρη αδιαφορία γιά την ποιότητα της μάθησης των νέων, της επιστημονικής τους ικανότητος και την αξία των χορηγουμένων πτυχίων. Πάνω από όλα το κόμμα, μετά το κράτος, (υποχείριο του κόμματος), και μετά... γαία πυρί μιχθήτω. Το... σκανδαλάκι περί εξαγοράς της θητείας του μικροπράγματα, υπαιτιότητος... Μητσοτάκη!
Αρλουμπολογώντας -ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα που θα... συνετίσει τους μπαχαλάκηδες- και κατεδαφίζοντας -επαναφορά ασύλου, φοιτητικής αιωνιότητος και συνδιοίκησης ΑΕΙ από φοιτητές- προσπαθεί να ολοκληρώσει το έργο του καταργώντας σύμβολα -παρελάσεις- ή ευτελίζοντας άλλα -σημαία, αριστεία. 'Ολα αυτά τα τερτίπια δεν είναι τίποτε άλλο παρά η υποταγή του αντικειμένου της μάθησης, και των φοιτητών, στα χέρια ενός -υπό κατασκευή- μονολιθικού κομμουνιστικού κράτους. Με πλήρη αδιαφορία γιά την ποιότητα της μάθησης των νέων, της επιστημονικής τους ικανότητος και την αξία των χορηγουμένων πτυχίων. Πάνω από όλα το κόμμα, μετά το κράτος, (υποχείριο του κόμματος), και μετά... γαία πυρί μιχθήτω. Το... σκανδαλάκι περί εξαγοράς της θητείας του μικροπράγματα, υπαιτιότητος... Μητσοτάκη!
Και τώρα τα σοβαρά. Καταργεί -σε χρόνο απροσδιόριστο- τις εισαγωγικές εξετάσεις, οι οποίες έχουν διττό σκοπό. Την ποσοτική επιλογή των εισαγομένων σε ΑΕΙ και ΕΕΙ, βάσει της αναγκαιότητος σε επαγγέλματα της χώρας και της χωρητικότητος των Ιδρυμάτων σε φοιτητές. Μιά ανεξέλεγκτη και αφειδής ετήσια εισαγωγή φοιτητών, μαζί με όσους θα τείνουν φοιτώντας στην αιωνιότητα, θα θυμίζει εισροή λαθρομεταναστών στη Λέσβο. Παραβλέποντας τα υπόλοιπα, όπως πού θα χωρέσει όλος ο συρφετός που θα... μπουκάρει, π.χ. στη Νομική Αθηνών; Πού θα βρεθούν αίθουσες, πού έδρανα, πού καθηγητές, πού..., πού!
Από την άλλη, η μεταφορά του ρόλου... "λαιμού μπουκάλας" στα Λύκεια -με οποιαδήποτε διαδικασία- αποτελεί άκρον άωτον φενάκης, ουτοπίας, κουτοπονηριάς, κομμουνιστικού φαβοριτισμού, αναξιοκρατίας και πλήρους λογικής αποσύνθεσης. Με 1300 δημόσια λύκεια και άλλα τόσα, περίπου, ιδιωτικά, άντε να βγάλεις άκρη με... ισχυρό Έθνικό Απολυτήριο, όπως διατείνεται ο σοφός ... "διδάσκων"! Μόνο στην παράμετρο της διαφθοράς να σταθούμε, με τους δεκάδες χιλιάδες καθηγητές, οι οποίοι -παερεμπιπτόντως- βγάζουν σπυράκια ακούγοντας τη λέξη: "αξιολόγηση", να βαθμολογούν όπως γουστάρουν, τα "άριστα" της απεχθούς... αριστείας θα είναι περισσότερα από μαθήματα και μαθητές. Δώσε και μένα μπάρμπα... Μυτούση, άριστα!
Όσο γελοίος μας προέκυψε ο πολύς στον τυχοδιωκτισμό και λίγος στην ορθογραφία του ονόματος και τις φαεινές ιδέες του, Μπαρουφάκης, άλλο τόσο καραγκιόζης θα προκύψει ο κουτοπόνηρος αιθεροβάμων... καθηγητής της Ιστορίας των Επιστημών! Μόνο που ενώ ο άλλος -προκλητικός και αλαζόνας νάρκισσος- είχε πολλούς εχθρούς στο κόμμα και έφαγε γερό σουτ, ετούτος ο γεροξούρας έχει πολλούς ντενεκέδες υποστηρικτές, καθότι σύμπασα η συριζαρέικη κομπανία τυγχάνει αμόρφωτη και άξεστη. Π.χ. το αγλάισμα του προεδρείου της Βουλής, ο κ. Μπλατσαούρας, ο προκάτοχός του κούκλος κ. Φίλης, εκείνη η κοντοστούπα που κουρεύεται με ηλεκτροπληξία, (χώνει μιά φουρκέτα στην πρίζα γιά δέκα δευτερόλεπτα και... έτοιμη η κόμμωση!) και πλήθος άλλων... πατέρων και μητέρων του Έθνους, με επί κεφαλής τον ηγέτη τους, που πήρε πτυχίο όταν... έλαχε η συγκυρία ο Αλαβάνος να τηλεφωνήσει στον Τάσιο!
Όσο γελοίος μας προέκυψε ο πολύς στον τυχοδιωκτισμό και λίγος στην ορθογραφία του ονόματος και τις φαεινές ιδέες του, Μπαρουφάκης, άλλο τόσο καραγκιόζης θα προκύψει ο κουτοπόνηρος αιθεροβάμων... καθηγητής της Ιστορίας των Επιστημών! Μόνο που ενώ ο άλλος -προκλητικός και αλαζόνας νάρκισσος- είχε πολλούς εχθρούς στο κόμμα και έφαγε γερό σουτ, ετούτος ο γεροξούρας έχει πολλούς ντενεκέδες υποστηρικτές, καθότι σύμπασα η συριζαρέικη κομπανία τυγχάνει αμόρφωτη και άξεστη. Π.χ. το αγλάισμα του προεδρείου της Βουλής, ο κ. Μπλατσαούρας, ο προκάτοχός του κούκλος κ. Φίλης, εκείνη η κοντοστούπα που κουρεύεται με ηλεκτροπληξία, (χώνει μιά φουρκέτα στην πρίζα γιά δέκα δευτερόλεπτα και... έτοιμη η κόμμωση!) και πλήθος άλλων... πατέρων και μητέρων του Έθνους, με επί κεφαλής τον ηγέτη τους, που πήρε πτυχίο όταν... έλαχε η συγκυρία ο Αλαβάνος να τηλεφωνήσει στον Τάσιο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου