Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

O ΜΕΝ ΚΑΙ Ο "ΔΕΝ"


   Γέλα παλιάτσο              

Αποτέλεσμα εικόνας για pappoyw kai eggon;ow

   Ψάχνοντας γιά κάποια πρόφαση μειδιάματος, σκαλίζω παλιά κιτάπια ξένοιαστων χρόνων. Έτσι βρήκα μιά πρωτόλεια σατυρική σαχλαμάρα ενός... "φίλου" μου, από τον καιρό του... Νώε. Διαβάζοντάς την προσεκτικότερα διαπιστώνω πως σήμερα είναι πιό επίκαιρη παρά ποτέ.  Και γι' αυτό την αναρτώ.

(Η σκηνή σ' ένα συνοικιακό εστιατόριο)

- Σερβιτόρε, η κομπανία
στην απέναντι γωνία,

υποφέρει ο γέρος, άκου, 
νουθεσίες μα του κάκου.

Ο μικρός τον περιπαίζει, 
στο γωνιακό τραπέζι:

- Παιδί μου μάθε γράμματα.                 - Δε θέλω τέτοια πράματα.

- Άμε, γιέ μου στο σχολείο.                    - Ώρα γιά σκασιαρχείο.

- Να αγαπάς τη μάθηση                         - Η μάθηση είναι εξάρτηση.

- Γράφε με κονδυλοφόρο.                      - Τοίχους με το μαρκαδόρο.

- Μας το παίζετε ωραίοι.                       - Χρησιμοποιώ και σπρέι.

- Το σχολείο είναι φως.                          - Της μαμάς σου ο... ποπός.

- Να πάρεις τα εφόδια.                          - Φτιάχνω πολεμοφόδια.

- Όχι στις προκαταλήψεις.                    - Προχωρώ σε καταλήψεις.

- Μην ακούς τον Κολοζώφ.                   - Έτοιμες κι οι μολοτώφ.

- Που μπλέκεις με τα φρόκαλα             - Ορμάμε με τα ρόπαλα.

- Τί σου φταιν’  τα μαγαζάκια.             - Θα τα καίμε με γκαζάκια.

- Μή μου λες ανοησίες.                         - Προσεχώς και εκκλησίες.

- Άσε αυτές τις ιστορίες.                       - Ερυθρές Ταξιαρχίες!

- Έλα κάνε μου τη χάρη.                       - Και ο Χάρος όποιον πάρει.

- Τέρμα η κουβέντα ετούτη.                  - Θα πετάμε και γιαούρτι.

- Μην ακούς οδηγητές                           - Μόνο στους καθηγητές!

- Παιδί μου, είσαι χούλιγκαν;               - Και χούλιγκαν και σκούλιγκαν.

- Άφησε τις παρλαπίπες.                       - Τώρα μάλιστα, το είπες.

- Στο σχολείο να προκόβεις.                  - Άσε γέρο, δε με κόβεις.

- Να’ σαι και μελετηρός.                       - Πάει, πέρασε ο καιρός.

- Γιά να μπεις Πολυτεχνείο.                  - Το 'καναν κωλοχανείο.

- Να φοιτάς μ’ επιτυχία.                        - Μόνο μπαρ και καφενεία.

- Γιά να πάρεις το πτυχίο.                     - Μμμ, τη κάναμε λαχείο.

- Να γενείς διπλωματούχος,                  - Πιό καλά περιπτερούχος.

- Δεν σ’ αρέσει επιστήμων;                   - Στο μπιλιάρδο είμαι ειδήμων.

- Μη χαζολογείς στα πάρκα.                 - Ναι, τη κάτσαμε τη βάρκα.

- Κάθεσαι ανενεργός.                             - Όχι, είμαι απεργός!

- Όλοι οι φίλοι σου κουμπούρες.           - Προτιμάμε τις μαστούρες.

- Να σου βρω καμιά θεσούλα;              - Θα ταράξω τη ρεμούλα.

- Να τα έχεις τετρακόσα.                       - Πώς να ζήσω με διακόσα;

- Πώς θα ζεις, με επαιτείες;                  - Με κλοπές και με ληστείες!

- Θα σε χώσουν φυλακή.                       - Σερβιτόρε, μιά ρακή!

- Άφησε τις κουζουλάδες.                     - Πιάσε δυό μακαρονάδες!

- Θα πεθάνεις τη μαμά.                         - και τις δύο με κιμά!

- Σε κάναμε μουρόχαβλο.                      - Γιά κοίτα ένα μπουρτζόβλαχο.

- Κάνεις τη καρδιά μου μαύρη.            - Έχω αρχίσει και τη «μαύρη»!

- Σήκω, ας το αραλίκι.                          - Γέρο, κάνω τσιγαρλίκι.

- Γιε μου, βλάπτει η νικοτίνη.              - Φίνα, φέρε ηρωίνη.

- Άκουσε τις παραινέσεις.                     - Θα βαρέσω δυό ενέσεις.

- Θες να γίνεις γυψαδόρος;                   - Παπατζής κι αβανταδόρος.

- Θες να πας ηλεκτρολόγος;                 - Είμαι αγνός ιδεολόγος.

- Αυτά δεν είναι εργασία.                     - Ντάντυ είσαι αφασία.

- Βρε, πώς θα ζεις χωρίς λεφτά.           - Father μου, να φας σκατά.

- Και ψωμάκι τί θα τρως;                    - Παντεσπάνι και μπο φροστ!

- Γιόκα μου δεν έχεις τσίπα.                 - Θα ψηφίζω μόνο Τσίπρα.

- Πρόσεξε μη γίνεις «Ιμο».                   - Όχι, Περλεπέ και Σίμο.

- Μπράβο, γιέ μου, να μου ζήσεις.       - Ήθελες να με γεννήσεις!



- Θέε μου, πού 'φταιξα ο γέρος;           ΘΕΟΣ:   - ΔΕΝ... ΤΡΑΒΗΧΤΗΚΕΣ ΕΓΚΑΙΡΩΣ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου