Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Λέγε, λέγε το κοπέλι… , ή η γοητεία του ψεύδους.

Θέσεις - Απόψεις

   Θα πρέπει, όπως φαίνεται, να το πάρουμε απόφαση. Η πασοκοκρατία γιά την Ελλάδα αποτελεί γάγγραινα σε προχωρημένο στάδιο, οπότε η χώρα είναι αδύνατον ν’ απαλλαγεί απ’ αυτήν. Πρόκειται, μάλιστα, γιά ειδικής μορφής γάγγραινα που προσβάλλει και εγκεφαλικά κύτταρα.
   Επί του παρόντος, ας αρκεστούμε στην απαλλαγή, έστω και δύσκολα, από τον τελευταίο εκπρόσωπο του καταστροφικού «παπανδρεισμού» και μετά… βλέπουμε.
   Εννοείται ότι με τον Βενιζέλο το παιχνίδι θα δυσκολέψει αφού, όπως και να το κάνουμε, πρόκειται γιά άτομο πονηρότερο (όχι ευφυές!) του προηγουμένου, που την πνευματική υστέρηση δεν κατάφεραν να «σοβαντίσουν» οι στρατιές των μισθοφορικών συμβούλων του. Κάτι που οπωσδήποτε θα γίνει με τον καλλιεπή κ. Ευφράδεια.
   Βεβαίως ο μικρόνους «Σωτήρης», ο όχι κολλημένος, (όπως ο ίδιος διατείνεται), στην «καρέκλα», αλλά απλά…. καρφωμένος(!) -σαν να λέει ένας Κένταυρος ότι δεν ιππεύει άλογο- παίζει τα ρέστα του κάνοντας πιρουέτες με τον Σαμαρά και τα νεύρα μας, (φεύγω, δεν φεύγω, φεύγω αλλά… μένω και λοιπά, πασίγνωστα παπανδρεϊκά κόλπα), καταλήγοντας στην πρόταση κυβέρνησης «εθνικής σωτηρίας» ΠΑΣΟΚ, (πιθανώς και κάποιων «λιμών» της πολιτικής αγοράς), με πρωθυπουργό κοινής εμπιστοσύνης, δηλαδή τον …. ίδιο!! Φαίνεται αστείο, αλλά δεν είναι, αφού υποστηρίζεται σοβαρά!
   Όπως σοβαρά μιλούσε (με αξιώσεις να γίνει πιστευτός) κάποιος υφυπουργίσκος της πλάκας, ο οποίος «ξεφωνήθηκε» άγρια, πρόσφατα στην παρέλαση, στη γενέτειρά του, που τυγχάνει πασοκικό προπύργιο. Ο εν λόγω «Χατζατζάρης» έλεγε και ξανάλεγε ότι «ο Παπανδρέου έσωσε τη χώρα από την χρεοκοπία που την οδήγησαν οι προηγούμενοι»!
   Η τρέλα, η βλακεία, η σαχλαμάρα και η προσβολή της νοημοσύνης του κόσμου έχουν όρια, τα οποία, όμως, κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει κανένα να τα υπερβεί!
   Θέλοντας, προς στιγμή, να ακολουθήσω αυτή τη λογική πουλώντας κι εγώ ανάλογη τρέλα, μπορώ να αντιτάξω τα εξής.
   - Με την χρεοκοπία των προηγούμενων είχα 14 ικανοποιητικές συντάξεις το χρόνο, που μου επέτρεπαν να ζω αξιοπρεπώς. Σήμερα, σωσμένος 5-6 φορές από τη χρεοκοπία, έχω μόνο 12 κι αυτές κουτσουρεμένες κατά 35 %,με πραγματικό ποσοστό που ξεπερνάει το 60 %, αν συνυπολογιστούν τα διάφορα ΛΑΦΚΑ, μάφκα, οι τακτικότατες έκτακτες εισφορές, τα πρόσθετα τέλη, τα λογής-λογής χαράτσια και τα λοιπά τερτίπια που μου αφαιμάσσουν τα χρήματα μιάς σύνταξης, γιά την οποία κατέβαλλα, εργαζόμενος μιά ζωή, τις νόμιμες εισφορές και κρατήσεις, προκειμένου να ζήσω στα στερνά μου με αξιοπρέπεια. Κάτι που σήμερα, με τους «σωτήρες» μου, αδυνατώ.
   - Με τους χρεοκοπημένους προηγούμενους είχα λογικό αφορολόγητο και χαμηλούς ΦΠΑ. Σήμερα, με τη σωτηρία του ανεκδιήγητου «Σωτήρη», δεν προλαβαίνω να συνέλθω από τις αλλεπάλληλες φορολογικές σφαλιάρες που πέφτουν σαν βροχή και απομειώνουν τις γλίσχρες αποδοχές μου. Έχω τη ΔΕΗ απλήρωτη, (την προ χαρατσίου), καθώς και το ένα ρολόι νερού. Το νέο χαράτσι της ΔΕΗ δεν μου ήλθε ακόμη, αλλά δεν με απασχολεί, αφού, ούτως ή άλλως, θα μείνει απλήρωτο καθ’ όσον «ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος»!
   - Τώρα, σωσμένος από τη χρεοκοπία, αναμένω τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου σκεπτόμενος σοβαρά να καταθέσω τις πινακίδες, (και ν' απαλλαγώ από πλήθος άλλων δυσβάστακτων εξόδων, π.χ. πανάκριβα καύσιμα, υψηλά ασφάλιστρα, συντηρήσεις, κ.λπ.), περιοριζόμενος στη μοτοσικλέτα, αφού οι μετακινήσεις μου περιορίστηκαν στις απολύτως απαραίτητες.
   - Παλιά, με τους υπό χρεοκοπία προηγούμενους, είχα τη δυνατότητα, ένα Σαββατοκύριακο, να πάω βόλτα τον εγγονό μου και να του προσφέρω ένα σουβλάκι. Σήμερα, σωσμένος εντελώς από τη χρεοκοπία, του δίνω μόνο συμβουλές και …. την ευχή μου!
   Συνεπώς, αν μέχρι το 2009 ζούσαμε, χρεοκοπημένοι, όπως ζούσαμε ενώ τώρα φυτοζωούμε με μόνη ελπίδα την ανώδυνη αποδημία εις Κύριον, αλλά (όλα κι όλα!), ανακουφισμένοι από το φάσμα της χρεοκοπίας και σωσμένοι πολλαπλώς, όπως διατείνεται το δίδυμο της συμφοράς και τα παπαγαλάκια του, ε' τότε χίλιες φορές προτιμότερη η χρεοκοπία των προηγούμενων! Ο μαζοχισμός μου δεν ανιχνεύεται σε βαθμό που να επικροτεί το παρόν χάλι μου. Ίσα-ίσα που «κλωτσάει» έντονα!

   ΥΓ. Το καλαμπούρι των τελευταίων ημερών δεν λέει να τελειώσει. Χωρίς αστεία, ο Παπανδρέου θεωρεί την «καρέκλα» κτήμα του και τον λαό υπηκόους του! Γι’ αυτό, με το καλό, δεν φεύγει με τίποτα. Οπότε η υπόθεση περνάει, πλέον, στα χέρια των «υπηκόων»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου