«Βάλτε» τώρα που γυρίζει!
Το αριστερό, αμόρφωτο και άνανδρο, αληταριό της οργανωμένης και αναίσχυντης καιροσκοπικής παραπληροφόρησης, της ψευδολογίας και του λαϊκισμού... άλλο που δεν ήθελε! Μέσα στο λυσσαλέα αντιπολιτευτικό του μένος αρπάζει κάθε ευκαιρία και... ευκαιριούλα -κάνοντας την τρίχα τριχιά- και συνεχίζει να σκάβει λάκκους γιά τους αντιπάλους του, στους οποίους, πάντα, πέφτει το ίδιο μέσα. Π.χ. υπόθεση Novartis. Τελευταίο δείγμα πολιτικής καπηλείας, η υπόθεση του παιδεραστού του Εθνικού Θεάτρου. Εγκαλεί τον Μητσοτάκη με πομπώδεις, αλλά κούφιες, εκφράσεις γιατί, λέει, επί 20/ήμερο ήξερε...κ.λπ, κ.λπ. και συγκάλυπτε. Λες και με τόσες εισαγγελικές επικλήσεις ήταν δυνατόν να κουκουλωθεί τέτοιας εκτάσεως σκάνδαλο. Και γιά ποιό λόγο; Ένεκα... φιλίας, λέει!! Αρκεί, άραγε, μιά όποια φιλία γιά τέτοιο ρίσκο ξεφτίλας; Μέσα στην απέραντη βλακεία -γνωστή από παλιότερα συριζαρέικα παρεϊστικα καμώματα, λέγε με Πετσίτη- χρεώνει αυθαίρετα στον Μητσοτάκη τον... «Εθνικό μας κ@#%μπαρά», επειδή άργησε... 20 ημέρες να αντιδράσει, μέχρι να ξεκαθαρίσει μιά δύσκολη υπόθεση και να μαζευτούν στοιχεία γιά να μην -πιθανόν- διασυρθεί άδικα κάποιος -πάλι πιθανόν- αθώος.
Όμως ο συριζαρέικος αριστερός χώρος βρίθει διαφόρων «ιδιότροπων και απελευθερωμένων μελών της LΟΑΤΚΙ» -ή όπως διάολο λέγεται η οργάνωση των πάσης φύσεως... «Ζακ». Από τύπους με τερτίπια και σεξουαλικές ιδιαιτερότητες. Εμπεριέχει «καλλιτέχνες, καλλιτέκνες και καλλιτεκνά» ποικίλλων γούστων και βίτσιων. Όπως τραγουδοποιών, (δυστυχώς ένας αηδής στην όψη, ατσούμπαλος, παρδαλό ρεπροντυξιόν του κοιμήση τέως υπουργού, μου αρέσει γιατί γράφει εξαιρετική μουσική), ηθοποιών, παρουσιαστών και γενικώς... «περίεργων τύπων». Πρόσφατα και τρανταχτά δείγματα τέτοιων ανώμαλων προσωπικοτήτων που λάμπρυναν το συριζαρέικο πάνθεον και τη δημόσια ζωή, οι εξοχότατοι κ.κ. Χαϊκάλης -ανήρ παλαιάς κοπής- και ο πολυβιτσιόζος Κιμούλης, τέως πρόεδρος του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, τοποθετημένος -τσιφ, κατ’ ευθείαν- από τον λαμπρό ρέκτη και ειδήμονα του Πολιτισμού, των Γραμμάτων και των Τεχνών, πολύγλωσσο κ. Τσίπρα, (που ακόμη ψάχνει τη διαφορά μεταξύ Λέσβου και Μυτιλήνης).
Και τώρα γιά τον Λιγνάδη, την πέτρα του σκανδάλου. Όλοι
όσοι ασχολούνται με το θέατρο, τις τέχνες και τον πολιτισμό, γενικότερα, τον
γνωρίζουν από χρόνια, ως ηθοποιό και σκηνοθέτη, γιά την καλλιτεχνική και δημόσια
πτυχή της ζωής του και όχι την ιδιωτική και απόκρυφη. Αφού προσωπικά -και επί λόγω
τιμής- την αγνοούσα ως άνθρωπος φιλότεχνος, γιατί -ντε και καλά- να γνωρίζει ο Μητσοτάκης πως ο
τύπος λειτουργούσε σαν... «καναπές»; Και πως «βόλευε» κω@#%*κια, κατά το
πικάντικο τραγουδάκι «Τ’ ήτανε, τί ήτανε». Αλλά και αν... ήξερε, τόσο βλάκας - κάτι
που μόνο το αντίθετο δείχνει- θα ήταν, ώστε να ρισκάρει «ξεφωνητό» και προβλήματα, βάζοντάς τον
επί κεφαλής στο Εθνικό Θέατρο; Τέτοιες αβελτηρίες μόνον αριστεροί κάνουν. Με
νεποτισμούς και εξαργυρώσεις φιλίας. Π.χ. η Περιστέρα... από δασκαλίτσα βρέθηκε καθηγήτρια
Πολυτεχνείου, ένας βουλκανιζατεράς διορίστηκε πρόεδρος Νοσοκομείου Σαντορίνης, ο πατέρας
Παππάς χρίστηκε πρόεδρος των λεωφορείων Θεσσαλονίκης και η απίθανη "αδελφή", ο Καρανίκας βρέθηκε, από άνεργο γκαρσόνι,...«στρατηγικός
σχεδιαστής» του Ελληνικού Κράτους !!!!
Τελειώνοντας, αν κάποιος -από τα εμπλεκόμενα στην «Υπόθεση Λιγνάδη» πρόσωπα- θα πρέπει να «ήξερε πολλά» γιά το ποιόν του τύπου -με απόλυτη προτεραιότητα λόγω «συναδελφικού σιναφιού» και κοινωνός όλων των ακριτομυθιών του χώρου- αυτή είναι η κ. Κονιόρδου! Που όχι μόνο δεν μιλούσε επί χρόνια, αλλά συνεργάστηκε, με αγαστή σύμπνοια, μέχρι πρότινος μαζί του. Η τελευταία υπουργός πολιτισμού της κυβερνήσεως Τσίπρα. Γιατί, δηλαδή, να «ξέρουν» οι Μενδώνη και Μητσοτάκης και όχι η Κονιόρδου -σαρξ εκ της σαρκός- και ο Τσίπρας, πασίγνωστος ως αδίστακτος αρχισκευωρός και ραδιούργος, βάσει του πρόσφατου παρελθόντος του. Οπότε, σε όλες αυτές τις... «κούφιες» που αμολάν τα συριζαρέικα τρολάκια, μία απάντηση τους πρέπει: -«Άστε μας... ρε κουκλίτσες μου»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου