Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2019

Τρία «ρητορικά» ερωτήματα που ψάχνουν απάντηση!


... «διασχίζοντας το μυαλό μου».

Την "ψώνησε" από τον εφιάλτη της απώλειας της εξουσίας, ή... μου φαίνεται;

   -Την προσεχή εβδομάδα, λέει, έρχεται η τρόικα γιά... check up στην κυβέρνηση. Όμως αφού βγήκαμε από τα καταραμένα μνημόνια, όπως δήλωσε περήφανα ο Τσίπρας και το κοπάδι του, τί στο διάβολο θέλουν πάλι αυτοί εδώ;
   -Αφού η Οικονομία, την οποία παίζει στα δάκτυλα, αποτελεί το... «ατού» του σύντροφου ηγετίσκου -κατά δική του δήλωση- πώς εξηγείται η ανακοίνωση της Standard and Poors ότι τα ομόλογα της Ελλάδος εξακολουθούν να βρίσκονται στην κατηγορία... «σκουπίδια»;
   -Ως γνωστόν, οι... «αντιεξουσιαστές» -όπως λέει και η ονομασία που πρώτοι οι ίδιοι έδωσαν στον εαυτό τους- είναι τοποθετημένοι... κόντρα στην εξουσία. Τώρα, όμως, την «εξουσία» κατέχουν και νέμονται οι ομογάλακτοι... συριζαρέοι. Συνεπώς, και θεσμικά, είναι... ενάντια τους. Όπως και οι αυριανοί διαδηλωτές. Δηλαδή -θεωρητικά- οι δύο αυριανές διαδηλώσεις θα έπρεπε να... συμπλέουν και να ενώνουν τις φωνές τους κατά της κυβέρνησης! Έλα όμως που οι... «αντιεξουσιαστές» -και να μου το θυμηθείτε- θα πλακωθούν με τους, οπωσδήποτε, ειρηνικούς αντιτιθέμενους στη συμφωνία των Πρεσπών. Κι αυτό πώς εξηγείται;
   Επειδή έχω μπερδευτεί μ’ αυτές τις στροφές των 360 μοιρών που γίνονται και μ’ έχουν ζαλίσει ώστε μπέρδεψα ποιά είναι η Μυτιλήνη και ποιά η Λέσβος, λέω να εγκαταλείψω την κατοικία των... λέξεών μου και να βγω για λίγο καθαρό αέρα. Πριν τρελαθώ κι εγώ εντελώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου