Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022

Υπόθεση "Κιβωτός του Κόσμου"... συνέχεια.

 


Εξ αρχής, ακούγοντας όσα -κατά βάσιν ασυνάρτητα- υπερβολικά, ασαφή και αφελή άκουγα από διάφορους τρόφιμους της Κιβωτού εναντίον του παπα-Αντώνη, αλλά, κυρίως, βλέποντας την τάξη, την καθαριότητα, την ευπρέπεια, την καλαισθησία και την γενική εικόνα που παρουσιάζουν οι χώροι της, ασυναίσθητα και εξ ενστίκτου, σχημάτισα... υποψία σκευωρίας. (Πολύ της μόδας... εσχάτως!).
Επειδή σπανίως το ένστικτό μου διαψεύδεται, ιδίως όταν ανακαλύπτω κακοβουλία, αναδημοσιεύω αυτολεξεί μία αλλιώτικη μαρτυρία πρώην τροφίμου της Κιβωτού, με κάμποσα στοιχεία που "κουμπώνουν" με την αρχική μου δυσπιστία έναντι των -πύρ ομαδόν- ενορχηστρωμένων καταγγελιών. Ιδίως εκείνων που βάζουν και το απαραίτητο αλατοπίπερο της εποχής, την "σεξουαλική παρενόχληση".
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΡΙΝΙΑΚ, ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΤΗΝ ΚΙΒΩΤΟ. ...
"-Πρώην φιλοξενούμενος στην Κιβωτό, ΒΓΑΙΝΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ, στον ΑΛΦΑ, ... ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΨΕΜΑΤΑ .... Όλα είναι ψέματα όσα λέει ο 19χρονος- τον οποίο γνωρίζω πολύ καλά - κατά του πατέρα Αντώνιου".
Ο Ανδρέας Μαρινιάκ είναι πρώην φιλοξενούμενος της Κιβωτού του Κόσμου και υποστηρίζει ότι δεν είδε ποτέ τέτοια περιστατικά σαν αυτά που έχουν καταγγελθεί. Μάλιστα ο νεαρός, ο οποίος βρέθηκε στο πλατό του T Live του Alpha το μεσημέρι της Τρίτης (22/11) τόνισε ότι γνωρίζει ποιός είναι ο 19χρονος που καταγγέλλει γιά ασέλγεια στέλεχος της δομής και πως όσα λέει είναι ψέματα. «Νομίζω ότι μεγαλύτερη απόδειξη στα λόγια μου δεν υπάρχει απ’ το ότι βγαίνω δημόσια με το όνομά μου», τόνισε ο Ανδρέας Μαρινιάκ μεταξύ άλλων στα όσα ανέφερε στην εκπομπή του Alpha.
Γνωρίζω τον 19χρονο – Καταγγέλλει ψέματα!
«Τα παιδιά που βγαίνουν και καταγγέλλουν τα ξέρω στην πλειοψηφία τους και μπορώ να τα αναγνωρίσω και μόνο από τις περιγραφές. Τον 19χρονο τον γνωρίζω και τί άνθρωπος είναι, γιατί μαζί μεγαλώσαμε, καλώς ή κακώς. Μπορεί πλέον να μη θέλω να έχω κάποια επαφή μαζί του, μετά απ’ όλα αυτά που έχουν συμβεί, αλλά γνωρίζω τον χαρακτήρα του.
Γνωρίζω τί του προσέφερε η Κιβωτός και προσωπικά ο πάτερ Αντώνιος. Τον μάζεψε από μιά περιοχή, του έδωσε τη βοήθεια να πάει σχολείο, στήριξε την οικογένειά του που είχαν πολύ σοβαρά θέματα υγείας και τον αδερφό του που τον αποκατέστησε. Και τώρα γυρίζει μετά από τόσο καιρό και καταγγέλλει αυτά τα ψέματα; Είναι ανυπόστατα. Γνωρίζει κι ο ίδιος, αν μας παρακολουθεί αυτή την ώρα, ότι ήμουν μπροστά και μπορώ να τα διαψεύσω.
Δεν υπήρχε περίπτωση να είναι κάποιο παιδί μόνο του στο δωμάτιο του ιερέα. Αυτό απαγορευόταν από όλα τα πρωτόκολλα, δεν ήταν κάτι φυσιολογικό να συμβαίνει. Δεν θα έλεγα ότι ήταν το αγαπημένο παιδί του πατρός Αντωνίου. Θα έλεγα ότι ήταν ένα παιδί που έλαβε πάρα πολλά, όπως όλοι μας.
Έχει σχηματιστεί τις τελευταίες ημέρες μιά εικόνα που προσπαθεί ο κόσμος να καταλάβει ποιό είναι αυτό το παιδί, πώς και τί. Και εγώ ταξίδευα μαζί του στα παραρτήματα, μας έπαιρνε μαζί του γιά να βλέπουμε νέα μέρη. Να γνωρίζουμε κόσμο, να γνωρίζουμε και τα άλλα παιδιά από τα παραρτήματα. Δεν υπήρξαν αυτά τα πράγματα. Νομίζω ότι μεγαλύτερη απόδειξη στα λόγια μου δεν υπάρχει απ’ το ότι βγαίνω δημόσια με το όνομά μου. Ακόμα και η αδερφή μου, αυτήν την στιγμή που μιλάμε τώρα, είναι στην Κιβωτό.
Πιστεύω ότι λέει ψέματα και ο αυτόπτης μάρτυρας».
Σημ. αποστολέα: "Ο 19χρονος που δεν λένε το όνομά του, έκλεψε ένα σεβαστό ποσό από συρτάρι της Κιβωτού και τον κυνηγούσε η Αστυνομία, οπότε....η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση!
Είναι και ο άλλος ο πρωταθλητής καταδύσεων, που είχε πάρει τα παιδιά γιά μπάνιο και τα έβαζε να κάνουν καταδύσεις. Έκθεση σε κίνδυνο, οπότε απολύθηκε. Κι αυτός εκδικείται τώρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου