Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

«Κονόμες» τρελές και Μεγαλοκονόμες... σαρακοστιανές.


Αποτέλεσμα εικόνας για θεοδωρα μεγαλοοικονομου βουλευτης

"Η Κική, η Κοκό" και το ατέλειωτο ελληνικό καρναβάλι!

   Ψάχνοντας έναν άλλο Vincent Scotto που θα μελοποιήσει τα νέα σουξέ της μεγάλης νεοαριστερής ενζενύ Θοδώρας -και μέχρι τότε- μόλις προλαβαίνω να καταθέσω μιά πρόχειρη σατυρική πινελιά ενός "φίλου", που ίσως βοηθήσει σε έμπνευση την όλη τραγελαφική κατάσταση. Τραγουδιέται στον γνωστό επιθεωρησιακό σκοπό του υπότιτλου. (Με τέσσερα κουπλέ και έξι ρεφραίν).

Είμαι μεγαλοπαιδούλα,
παρδαλή και στρουμπουλή
που από τύχη και στη ζούλα,
βρέθηκα μεσ' στη Βουλή.

Καβαλώντας το καλάμι
και χωρίς πολλά-πολλά,
μου την πέφτει το σερσέμι
και μου παίρνει τα μυαλά.

Μα θαρρώ πως θα τα μπλέξω,
απ' το «πουρό» ή το «τεκνό», ποιό θα διαλέξω.
Το «πουρό» είναι πιό «τζαζλό»,
μα γουστάρω το «τεκνό».

Πονηρή, χωρίς αφέντη
δίχως έρμα και ντροπή,
του τη φέρνω του Λεβέντη
και την κάνω στη στροφή.

Και ας μου λέει το κάθε όρνιο:
"είσαι της πολιτικής μεγάλο ψώνιο",
τα ακούω βερεσέ
και τα ρίχνω στον κεσέ.

Με τη γλύκα της «κονόμας»
και τη λόξα μίας «Μεγαλοκονόμας»,
βγάζω τρέλα στη Βουλή
και σας γράφω στο... «πουλί».

Δίνω κέφι, έχω μπρίο,
κατ' ευθείαν από το Ψυχιατρείο,
με καλούν σε εκπομπές
και τους δείχνω τις πομπές.

Είμαι μιά καλή  μαργιόλα
κι ας με λέει ο Μπίλης...καραρχικαργιόλα,
που τον άφησα ταπί
κάνοντάς του το παπί.

Τα ’μπλεξα με τον Αλέξη
-κι επ' αυτού δεν θέλω ούτε μία λέξη-
θα χορέψουμε τα δυό
του Ζαλόγγου το χορό.

Σ' εκλογές θα πάτ' αντάμα,
με σκουπίδια και λιμά
μ' αν του πρίξεις τα αρ...ια
θα σε κάνουνε κιμά.

Θα χορέψετε μερέγκες
και χορεύοντας σας κλαίνε ως κι οι ρέγγες.
Θα σας πάρει ο ποταμός,
θα διαλύσει κι ο εσμός.

   (Προσεχώς: Ενασχόληση με το νέο μεγάλο πολιτιστικό νούμερο. Τη Μυρσίνη, που νομίζει πως η χώρα είναι χωράφι του παππούλη της!!!. Πού να τα προλάβω όλα.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου