Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

"Σύντροφε Υπουργέ μου..."



Έχεις γράμμα... από τον Υπουργό!!!
Αποτέλεσμα εικόνας για κατρουκαλος
Ατενίζοντας την άνοδο της οικονομίας!


   Δεν πρόλαβα να γυρίσω σπίτι και ένα γράμμα από τον δανδή Υπουργό μου, τον κομμουνιστή κ. Κατακούτελο, τον Κοντό, με βρήκε στο κατώφλι. Έκπληκτος για την τιμή -κοτζάμ υπουργάρα ν’ ασχολείται μαζί μου- το διάβασα και σας μεταφέρω το... ζουμί:


   «Αγαπητέ Συνταξιούχε.... μπλα-μπλα-μπλα... γνωρίζω καλά ότι οι σημερινές συντάξεις -και η δική σας- είναι πολύ μικρές, κατώτερες από τις ανάγκες σας. Με την επερχόμενη άνοδο της οικονομίας, όμως, θα υπάρξει αύξηση των συντάξεων. Ρητά προβλέπει ο νόμος ότι η ανάπτυξη θα αντανακλάται και στις νέες συντάξεις. Αυτές θα αυξάνονται αυτομάτως ανάλογα με την άνοδο της οικονομίας και τον πληθωρισμό. Όταν οι νέες και οι παλαιές συντάξεις θα φτάσουν στο ίδιο επίπεδο και η δική σας σύνταξη θα αυξηθεί. Και φυσικά ο νόμος της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης, παρά τη γενικευμένη περί του αντιθέτου παραπληροφόρηση, δεν προβλέπει νέες μειώσεις, καθόσον ένας από τους σκοπούς της ήταν η αποκατάσταση της ισορροπίας του συστήματος.

   Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου αλλά και των ασφαλιστικών ταμείων είναι στη διάθεσή σας για κάθε πρόσθετη διευκρίνιση».


   Έμπλεος συγκίνησης και με δάκρυα στα μάτια σπεύδω να του απαντήσω:

   «Σύντροφε Υπουργάρα μου, υγιαίνετε.

   Ως ένθερμος θαυμαστής και συνοδοιπόρος σου, αλλά και πρακτικός άνθρωπος, θέλω να σε διαβεβαιώσω πως δεν πρέπει να στενοχωριέσαι για πάρτη μου. Έχω, ήδη, διάφορες ιδέες έτοιμες καθώς και μια θαυμάσια και άκρως αποτελεσματική συνταγή αντιμετώπισης της δύσκολης κατάστασης, στις οποίες σε καθιστώ κοινωνό. Προσωπικά δεν πρόκειται να έχω πρόβλημα και δεν επιθυμώ αύξηση συντάξεως -μειώσεις δεκτές-  καθ’ ότι  έχω καταθέσει δελτία Lotto, moto, πρώτο, δεύτερο, joker, stoixhman, ξυστό, γδαρτό, γρατζουνιστό, ψηλοκρεμαστό, σκρατς, πρατς, κ.λπ.

   Είμαι σταθερά αποφασισμένος να κερδίσω το 14ο τζακ ποτ και δεν διατηρώ ουδεμίαν αμφιβολία επί τούτου. Η επιτυχία μου αυτή -ας θεωρηθεί βεβαία- επιτρέπει την προσωπική μου καλοπέραση με αποβολή πάσης βιοτικής μέριμνας, οπότε και μπορώ να σου εκχωρήσω την 14η σύνταξή μου, μαζί με την προηγουμένη της, (την 13η, εννοώ), προς όφελος των αναξιοπαθούντων συνανθρώπων μου. Ελπίζω να καταδεχθείς την προσφορά μου.

   Επ’ ευκαιρία, θα ήθελα να σου εκμυστηρευτώ -άκρως εμπιστευτικά και απορώ πως δεν το σκέφτηκες και μόνος σου- την απόλυτη συνταγή επιλύσεως όλων των οικονομικών προβλημάτων της χώρας. Σε γενικές γραμμές είναι η εξής:

   Μεταξύ των λοιπών φόρων, εισφορών και κρατήσεων, τις οποίες μας επιδαψιλεύεις, πρόσθεσε ένα, (αριθμός 1), ευρώ ημερησίως ανά κάτοικο. (Τί ψυχή έχει ένα ευρώ!). Με υποτιθέμενο εγχώριο πληθυσμό τους 10.000.000 πολίτες, ο προτεινόμενος κωδικός οφειλής θα συγκεντρώνει 10.000.000 ευρώ ημερησίως. Το ποσόν αυτό θα δίδεται σε έναν πολίτη, ο οποίος θα μετατρέπεται -αυτομάτως- σε πολυεκατομμυριούχο! (Η σειρά -εννοείται- θα καθορίζεται με βάση κοινωνικά κριτήρια και τον ΑΣΕΠ). Συνεπώς, σε 10.000.000 ημέρες όλοι οι Έλληνες θα γίνουν εκατομμυριούχοι και η χώρα θα πλέει σε πελάγη ευδαιμονίας. Τέρμα τα χρέη, τέρμα τα μνημόνια. Go back madame Merkel, go back κουφάλες δανειστές!


       Με συντροφικούς χαιρετισμούς

              Ορφέας

  ΥΓ. Ως ένθερμος θαυμαστής σου -κρυφοκουμμούνι κι εγώ-  σου προσφέρω  την ιδέα μου, μικρό δώρο, ως δείγμα θαυμασμού κι εκτίμησης των μεγάλων -δυσανάλογων με το μπόι σου- ικανοτήτων, προς περαιτέρω αύξηση της δόξας σου.

 

2 σχόλια:

  1. Και δριμύτερος και βελτιωμένος και επηυξημένος επέστρεψες! Από τα καλύτερά σου έβερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και δριμύτερος και βελτιωμένος και επηυξημένος επέστρεψες! Από τα καλύτερά σου έβερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή