Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023

Αλλού το όνειρο κι αλλού το θαύμα!


Σαν να μην έφταναν οι συμφορές μου, που πλάκωσαν όλες μαζί, σήμερα πρωί-πρωί η… Θεσσαλία μετακόμισε στο κτήμα μου!
Ένας παραμελημένος και ασκάλιστος κήπος είχε μετατρέψει σε μπετόν το χώμα και δεξαμενή τον περιβάλλοντα χώρο. Αποτέλεσμα, από τη «γειτονιά» εισόδου των σωληνώσεων στο σπίτι, η οποία δεν είχε προσεχθεί -ως ώφειλε- ώστε να εξασφαλιστεί η απόλυτη στεγανότητά της, ο προσωπικός μου… «Πηνειός» εισέβαλε ορμητικός στον υπόγειο χώρο των δεξαμενών. Και τώρα χρειάζομαι αντλία για να βγάλω τα 3-4 κυβικά ομβρίων που έσπευσαν να εισρεύσουν.
Ευτυχώς, η τότε διατεθείσα φροντίδα και προβλεψιμότητα, κατασκεύασαν τον μικρό υπόγειο χώρο των δεξαμενών 50 εκατοστά χαμηλότερα του υπόλοιπου υπογείου κι έτσι το νερό δεν το πλημμύρησε ολόκληρο.
Τώρα, περιμένω τον Σίμο να φέρει την αντλία του και τη βροχή να σταματήσει, ώστε να οργανωθεί καλύτερα -στερνή μου γνώση… - η αντιπλημμυρική μου άμυνα.
Εννοείται πως κύριος αίτιος της μικροσυμφοράς μου είναι ο Μητσοτάκης, ο οποίος δεν με άκουσε και δεν κάλυψε με το κατάλληλο τεντόπανο τα 132.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα της χώρας, ώστε να αποφευχθούν οι πλημμύρες. Στο απαράδεκτο επιχείρημα… «δεν πρόκαμα», θα μπορούσε -αρχίζοντας βέβαια από την Ερέτρεια, (μόλις 25 τετραγωνικά χιλιόμετρα που με ενδιαφέρουν!)- και μετά να καλύψει την ευπαθή Θεσσαλία, της οποίας η έκταση είναι μόλις 14.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Δηλαδή μόλις το 10,5% του συνολικού έργου!

Η αβελτηρία του χαρακτηριστική και απαράδεκτη. Οι ελπίδες μου, πλέον, στον… Στέφανο, τον Τάιλερ και την σκυλίτσα τους την Φάρλι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου