...και τα "μπουμπούκια" της εργαλειοθήκης του.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο μαρτύριο από το σαράκι του τίτλου που σιγοτρώει
διά βίου άτομα που η φύση τα προίκισε, ή τους στέρησε -αναλόγως οπτικής γωνίας
θεάσεως- με φυσικά ή πνευματικά αρνητικά ιδιοχαρακτηριστικά. Άτομα που η λογική
και το περιβάλλον τους δεν βοήθησαν στον περιορισμό, την αποδοχή και τον
συμβιβασμό μ’ αυτά, αλλά τα γέμισε με απωθημένα, μίσος γιά την κοινωνία και
σφοδρές εκδικητικές και ρεβανσιστικές διαθέσεις.
Φανταστείτε -παράδειγμα προς εναργή κατανόηση- έναν χρόνιο πεινασμένο
να τον οδηγείτε σε μία φωτεινή σάλα με ένα τραπέζι στρωμένο με όλα τα καλούδια
του Θεού. Αφήστε τον, επί τινα χρόνο, να τρώει με βουλιμία και πριν κορέσει την
προαιώνια πείνα του... πάρτε του την κουτάλα και πετάξτε τον στον δρόμο! Είναι πολύ
εύκολα να γίνει αντιληπτό το πόσα συναισθήματα θα του γεννήσει η ιδέα του «απολεσθέντος
παραδείσου» και με πόση μανία και λύσσα θα προσπαθήσει να τον επανακτήσει.
Έτσι, π.χ. φέρτε στο νου σας ένα παχύσαρκο, γλοιώδες και αηδές υποκείμενο, με προφανή απόρριψη και πολύχρονη ερωτική στέρηση, όπου γιά να δει το... «τέτοιο» του θέλει ολόκληρο σύστημα κατόπτρων, να γεύτηκε επ’ ολίγον μία πρόσκαιρη αναγνώριση, με προβολή μέσω πλαστών και κλεμμένων διακρίσεων, που έδωσαν επίφαση κύρους στην αμελητέα -αντιστρόφως ανάλογη με το δέμας του- υπόσταση, να βρίσκεται τώρα εκεί που του αξίζει, στο περιθώριο και την αδράνεια της ασημαντότητος. Αυτό το τερατώδες "πράμα", κόπτεται, λέει, και διαφεντεύει -συνεπικουρούμενο από τα εικονιζόμενα κοινωνικά περιττώματα και διάφορα άλλα πολιτικά σκουπίδια- την εκπαίδευση της νεολαίας της χώρας! Φανταστείτε, λοιπόν, πόση πρακτική αξία έχουν οι απόψεις και πόση βαρύτητα οι παρεμβάσεις του.
Και μία καλή ιδέα, προκειμένου να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της χώρας. Σε καθημερινή βάση, οι πρυτανικές αρχές να βγάζουν όρντινα περί... κλεισίματος και απαγορεύσεως λειτουργίας. Οπότε οι πάσης φύσεως μπαχαλάκηδες θα σπεύδουν να τα κρατούν... ανοιχτά!
Έτσι, π.χ. φέρτε στο νου σας ένα παχύσαρκο, γλοιώδες και αηδές υποκείμενο, με προφανή απόρριψη και πολύχρονη ερωτική στέρηση, όπου γιά να δει το... «τέτοιο» του θέλει ολόκληρο σύστημα κατόπτρων, να γεύτηκε επ’ ολίγον μία πρόσκαιρη αναγνώριση, με προβολή μέσω πλαστών και κλεμμένων διακρίσεων, που έδωσαν επίφαση κύρους στην αμελητέα -αντιστρόφως ανάλογη με το δέμας του- υπόσταση, να βρίσκεται τώρα εκεί που του αξίζει, στο περιθώριο και την αδράνεια της ασημαντότητος. Αυτό το τερατώδες "πράμα", κόπτεται, λέει, και διαφεντεύει -συνεπικουρούμενο από τα εικονιζόμενα κοινωνικά περιττώματα και διάφορα άλλα πολιτικά σκουπίδια- την εκπαίδευση της νεολαίας της χώρας! Φανταστείτε, λοιπόν, πόση πρακτική αξία έχουν οι απόψεις και πόση βαρύτητα οι παρεμβάσεις του.
Και μία καλή ιδέα, προκειμένου να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της χώρας. Σε καθημερινή βάση, οι πρυτανικές αρχές να βγάζουν όρντινα περί... κλεισίματος και απαγορεύσεως λειτουργίας. Οπότε οι πάσης φύσεως μπαχαλάκηδες θα σπεύδουν να τα κρατούν... ανοιχτά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου