Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019

"ΤΟ ΕΒΔΟΜΟ ΒΙΒΛΙΟ"


    Νομίζω πως κλείνει ο συγγραφικός μου κύκλος με το... στερνοπούλι μου, το οποίο -κατά τα γνωστά και καθιερωμένα- διατίθεται δωρεάν σε όσους φίλους το ζητούν, αφήνοντας στοιχεία και διευθύνσεις στο messenger ή αλλαχού. Δυστυχώς είναι... κάμποσοι οι μουστερήδες, που κολακεύουν τα ψήγματα ματαιοδοξίας που έχω στοιβαγμένα σε κάποια άκρη της ψυχής μου και δράττονται της ευκαιρίας να διαβάσουν κάτι, που σίγουρα δεν πλήττουν διαβάζοντάς το. Η ιδιορρυθμία να επιμένω εις την... "επί μη χρήμασι έκδοσιν", οφείλεται στο πλήθος των βιβλίων που πούλησα στα νιάτα μου, όταν κράτησα, παιδί σχεδόν, τον εκδοτικό οίκο του νεότατα αδικοχαμένου πατρός μου. Όσοι παλαιότεροι έχουν θετικής κατευθύνσεως παιδεία καταλαβαίνουν τί εννοώ. Αρκεί να κάνουν συνειρμό του ονόματος και όσων φυσικομαθηματικών φροντιστηριακών συγγραμμάτων διάβασαν... τότε.
    Και μιά μικρή περικοπή -ας πούμε δελεαστική- του προλόγου:

    "... Άλογοι λόγοι σκοταδιστικής θρησκευτικής σκοπιμότητος με εμπόδισαν να το δώσω στην κόρη μου, αλλά βάφτισα έτσι μία ιδεατή και ιδανική ηρωίδα μου. Μικροκαμωμένη, αισθαντική, τρυφερή και αέρινη, σε μία ανολοκλήρωτη σχέση με κάποια που είχε αυτό το όνομα. Σ’ αυτήν, λοιπόν, την ιδεατή Μυρτώ, συναφιερώνεται τούτη δω η μικρή συλλογή διηγημάτων. Στην φανταστική Μυρτώ και τον πραγματικό Πέτρο, τον ανεψιό μου και «σταθμάρχη», που με την ευγενική του πρόταση της δεκαήμερης φιλοξενίας άναψε το πράσινο φως και απασφάλισε την καθηλωμένη μου διάθεση, προκειμένου να ολοκληρωθεί η παρούσα έκδοση και να επιτευχθεί τελικά ο τελικός αριθμός 7 των δημιουργημάτων της συγγραφικής μου καριέρας.
    Στον Πέτρο και την Μυρτώ, λοιπόν. Στο ιδεατό και στο γήινο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου