Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

«Η Ελλάδα δεν εκβιάζει και δεν εκβιάζεται»!



Εγώ, τότε, γιατί θα πρέπει;
"Πρόεδρος Ζωή": 235 ψήφοι. "Ουφ, την ξεφορτωθήκαμε" : 299 ψήφοι !
     -Αν, λέω αν, το να σου ζητούν τα λεφτά τους οι δανειστές σου,  βάσει δανειστικών συμφωνιών που έχετε υπογράψει θεωρείται εκβιασμός, όπως αυτός του Γερμαναρά πιστωτού, (του οποίου οι πατεράδες έκαψαν το χωριό του πατέρα μου και τρόμαξαν την νόνα ενός φίλου μου, οι άθλιοι ναζί!).
   - Αν εσύ τους λες: « Πριτς! Και έλα να το διαπραγματευτούμε από την αρχή», ενώ αυτός, φυσικά, σου απαντά: «Θα σου κόψω τον κ…!, αν δεν πληρώσεις». Και όλο αυτό το σκηνικό φιλικής... διαπραγμάτευσης, εσύ θεωρείς πως εμπίπτει στη σφαίρα του εκβιασμού και όχι της αγανάκτησης των πιστωτών ένεκα της μπαταξίδικης λογικής σου.

   - Αν, τώρα, εσύ που αρνείσαι να εφαρμόσεις υπεσχημένα και υπογεγραμμένα, επικαλούμενος αερομπουρδολογίες του κ. Baroufaki, θεωρείσαι έντιμος και μάγκας, τότε μιά λάμπα ανάβει στο μυαλό μου: 

   Από αύριο θα πάψω να πληρώνω ΔΕΗ, παρ’ όλον ότι έχω υπογράψει σχετικό δεσμευτικό συμβόλαιο μαζί της με συγκεκριμένους όρους τους οποίους εκείνη τηρεί.  Αν η ΔΕΗ, εις απάντηση, τολμήσει να με… «εκβιάσει» με διακοπή ηλεκτροδότησης θα κατέβω στο Σύνταγμα, αντιδρώντας με εθνική υπερηφάνια στον εκβιασμό. Όσο το σκέπτομαι, σκόπιμο είναι να κάνω το ίδιο γιά το νερό, το τηλέφωνο, το σούπερ μάρκετ και, γιατί όχι, και την εφορία!

   - Δεν εκβιάζω και δεν εκβιάζομαι, παλιοκου… ες! Σας καλώ σε διαβούλευση. Θέλω χρόνο. Καταθέστε προτάσεις και πρόγραμμα!
   Θα κατέβω στο Σύνταγμα, μαζί με όλα τα σκυλιά μου, (τώρα που δεν έχει κάγκελα!), γιά να διαδηλώσω και διεκδικήσω τα δίκια μου. Να συγκινήσω το πανελλήνιο, τιμώντας συνάμα και τη μνήμη του αείμνηστου «Λουκάνικου», και θα καλέσω μέσω του διαδικτύου, ήδη το κάνω μ' αυτή την ανάρτηση, τον καταπιεσμένο λαό σε… αυθόρμητη συμπαράσταση! 
   Γιά να καταλάβει τη λαϊκή βούληση και θέληση κι η κυρά Μαρία η «τοκογλύφτισα», αυτή με τις ζωοτροφές, που της χρωστάω τρία τσουβάλια dry food και της ζητάω τέταρτο, προσφέροντάς της, αντί λεφτά, διαβούλευση γιά νέα συμφωνία γέφυρα επί του μεσοπροθέσμου με ρήτρα ανάπτυξης και σε ευθεία διαπραγματευτική σχέση με την άνοδο του Χρηματιστηρίου αξιών εν αντιθέσει με τα funds των ξένων οίκων και τα spread των δεκαετών ομολόγων…  και εις τον αιώνα των αιώνων, αμήν. Γιά τα υπόλοιπα ατράνταχτα επιχειρήματά μου την παραπέμπω στον καταπέλτη Υπουργό, τον εσσέντρικ κ. Baroufaki, να την αποτρελάνει τελείως. Αυτή όμως η εκβιάστρια με αντιμετώπισε παγερά και μου είπε βλοσυρά:
- Ρε άστα αυτά τα σάπια και κατέβαινε το παραδάκι, αλλιώς κροκέτες δεν έχει! 

   Να λοιπόν, γιατί αυτή η παμπόνηρη αλλά θεόκουτη χώρα θα μένει πάντα στην υπανάπτυξη, αφού προηγουμένως θα έχει τρελάνει την Ευρώπη!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου