Κυριακή 16 Αυγούστου 2020

ΣΎΓΧΡΟΝΟΙ ΚΟΡΩΝΟΪΚΟΙ -ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΙ- ΔΙΆΛΟΓΟΙ


Κορωνοϊός και πάσης Ελλάδος, να... ούμε!!!


Πελάτης:  Ταξί, ελεύθερος;
Ταξιτζής:  Πέρνα μέσα... Που πάει το παλληκάρι;
Πελ.:  Κέντρο...
Ταξ.:  Σε βλέπω με την μάσκα σου. Ρε που μας κατάντησαν οι αλήτες... Εγώ, μην νομίζεις, γιά το πρόστιμο τη βάζω.
Πελ.:  Μα θα πρέπει να φυλαχτούμε όλοι μας και θα σας έλεγα να την βάζατε καλύτερα, να καλύπτει στόμα και μύτη, όχι μόνο το πηγούνι.
Ταξ.:  Φιλαράκι, μη πιστεύεις τίποτα, υποταγμένους μας θέλουν... Δεν υπάρχει κορωνοϊός και αηδίες. Ακόμη κι αν υπάρχει είναι ακίνδυνος, απλά θέλουν να μοσχοπουλήσουν το εμβόλιο.
Πελ.:  Μα δεν έχει βγει ακόμα και αν βγει, θα είναι προσιτό, αν όχι δωρεάν.
Ταξ.:  Φιλαράκι, αν είναι προσιτό, θα είναι γιατί θα έχει μέσα το τσιπάκι που θα μας παρακολουθούν.
Πελ.:  Μα, ήδη μας παρακολουθούν αν το θέλουν μέσα από πολλά πράγματα. Ένα από αυτά είναι το κινητό σας, η κάρτα της τράπεζας σας, το ΑΜΚΑ σας... Και μην φοβάστε, τσιπάκι δεν θα έχει, βασικά, είναι αδύνατον να έχει.
Ταξ.:  Όχι φιλαράκι, το επινόησαν κιόλας γιά να πάθουμε όλοι πνευμονολογικά προβλήματα με την εκτεταμένη χρήση μάσκας και να μην προλάβουμε να πάρουμε σύνταξη...
Πελ.:  Δηλαδή οι νοσηλευτές και οι γιατροί που φορούν δεν παίρνουν σύνταξη...;
Ταξ.:  Δεν είναι το ίδιο... σ’ αυτούς χορηγούν άλλες μάσκες!
Πελ.:  Μα πολλοί τις πληρώνουν από την τσέπη τους.
Ταξ.:  Κι αυτοί στο κόλπο είναι... Όποιος πεθαίνει, δίνουν στους δικούς του 1000 ευρώ γιά να υπογράψουν ότι πέθανε από κορωνοϊό. Μου το έχει πει ένας συνάδελφος, που η γυναίκα του δουλεύει με μιά γυναίκα ενός τύπου που ο αδερφός του κουμπάρου του δουλεύει στο "Σωτηρία" . Ηλεκτρολόγος και τα γνωρίζει από πρώτο χέρι. Άκου με που σου λέω...
Πελ. :  Εγώ, πάλι, είμαι σίγουρος ότι ο ιός υπάρχει...
Ταξ.:  Φιλαράκι, με τόσα κρούσματα που μας πουλάνε, γνώρισες εσύ ποτέ κάποιον που να έχει κορωνοϊό;  Όλα ψέματα είναι, βάλανε τον ηθοποιό τον Τσιόδρα και μας τρομοκρατεί κάθε μέρα... Επιστήμονες σου λέω...
Πελ.:  Δεν συμφωνώ, αλλά αφού αυτή είναι η άποψή σας...
Ταξ.:  Ξέρω τί λέω... Τέλος πάντων, κέντρο που ακριβώς θέλεις;
Πελ.:  Νοσοκομείο Ευαγγελισμός.
Ταξ.:  Πας επισκεπτήριο; Γιατί και αυτό μας το έκοψαν. Ούτε τους ανθρώπους μας δεν αφήνουν να δούμε... οι αλήτες!
Πελ.:  Όχι, απλώς πριν από 20 μέρες διαγνώστηκα με κορωνοϊό, έκανα την καραντίνα μου και τώρα πάω γιά επανεξέταση...
Ταξ.: Τίιιι; ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ;.. ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ; ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΙΣ;  Σ' ΕΜΕΝΑ ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ; ΚΑΤΕΒΑ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΕΞΩ ΑΠ' ΤΟ ΤΑΞΙ ΜΟΥ!!!
Πελ.: .....;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου