Πέμπτη 11 Μαΐου 2023

Παλιά, ξαναζεσταμένη παρλάτα. Αλλά πάντα επίκαιρη και διδακτική!

Ο ΜΕΝ ΚΑΙ Ο "ΔΕΝ"

-«Σερβιτόρε», η κομπανία, στο τραπέζι στη γωνία
υποφέρει ο γέρος, άκου, νουθεσίες μα του κάκου.
ο μικρός τον περιπαίζει στο γωνιακό τραπέζι...
- Παιδί μου μάθε γράμματα - Δε θέλω τέτοια πράγματα.
- Άμε, γιέ μου στο σχολείο - Ώρα γιά σκασιαρχείο.
- Να αγαπάς τη μάθηση - Η μάθηση είν΄εξάρτηση
- Γράφε με κονδυλοφόρο - Τοίχους με το μαρκαδόρο
- Μας το παίζετε ωραίοι - Χρησιμοποιώ και σπρέυ...
- Το σχολείο είναι φως - Της μαμάς σου ο ... ποπός.
- Να πάρεις τα εφόδια - Φτιάχνω πολεμοφόδια
- Όχι στις προκαταλήψεις - Προχωρώ σε καταλήψεις
- Μην ακούς τον Κολοζώφ - Έτοιμες κι οι... μολοτώφ!
- Που μπλέκεις με τα φρόκαλα - Ορμάμε με τα ρόπαλα.
- Τί σου φταιν τα μαγαζάκια - Θα τα καίμε με γκαζάκια!
- Μη μου λες ανοησίες - Προσεχώς και εκκλησίες.
- Άσε αυτές τις ιστορίες - Ερυθρές Ταξιαρχίες!
- Έλα κάνε μου τη χάρη - Και ο Χάρος όποιον πάρει.
- Τέρμα η κουβέντα ετούτη - Θα πετάμε και γιαούρτι.
- Μην ακούς οδηγητές - Μόνο στους καθηγητές!
- Παιδί μου, είσαι χούλιγκαν; - Και χούλιγκαν κσι σκούλιγκαν.
- Άφησε τις παρλαπίπες - Τώρα μάλιστα, το είπες.
- Στο σχολείο να προκόβεις - Άσε γέρο, δε με κόβεις.
- Να ’σαι και μελετηρός - Πάει, πέρασε ο καιρός.
- Γι.ά να μπεις Πολυτεχνείο - Το ’καναν κωλοχανείο!
- Να φοιτάς μ’ επιτυχία - Μόνο μπαρ και καφενεία.
- Γιά να πάρεις το πτυχίο - Μμμ, τη κάναμε λαχείο.
- Να γενείς διπλωματούχος - Πιό καλά περιπτεριούχος
- Δεν σ’ αρέσει επιστήμων; - Στο μπιλιάρδο είμαι ειδήμων.
- Μη χαζολογείς στα πάρκα - Ναι, τη κάτσαμε τη βάρκα.
- Κάθεσαι ανενεργός. - Όχι, είμαι απεργός!
- Όλοι οι φίλοι σου κουμπούρες. - Προτιμάμε τις μαστούρες
- Να σου βρω καμιά θεσούλα; - Θα ταράξω τη ρεμούλα.
- Να τα έχεις τετρακόσια - Πώς θα ζήσω μ’ εφτακόσα;
- Και θα ζεις, με επαιτείες; - Με κλοπές και με ληστείες.
- Θα σε χώσουν φυλακή. - Σερβιτόρε, μιά ρακή.
- Άφησε τις κουζουλάδες - Πιάσε δυό μακαρονάδες...
- Θα πεθάνεις τη μαμά. και τις δύο με κιμά!
- Σε κάναμε μουρόχαβλο. - Για κοίτα ένα μπουρτζόβλαχο
- Κάνεις τη καρδιά μου μαύρη. - Έχω αρχίσει και τη "μαύρη"!
- Σήκω, άσ΄ το αραλίκι. - Γέρο, κάνω τσιγαρλίκι...
- Γιέ μου, βλάπτει η νικοτίνη. - Φίνα, φέρε... ηρωίνη!
- Άκουσε τις παραινέσεις. - Θα βαρέσω δυό ενέσεις...
- Θες να γίνεις γυψαδόρος; - Παπατζής κι αβανταδώρος.
- Θες να πας ηλεκτρολόγος; - Είμαι αγνός ιδεολόγος.
- Αυτά δεν είναι εργασία. - Ντάντυ είσαι αφασία.
- Βρε, πως θα ζείς χωρίς λεφτά - Μπαμπάκα μου να φας σκατά.
- Και ψωμάκι πώς θα τρως; - Παντεσπάνι και "μπό φρόστ".
- Γιόκα μου δεν έχεις τσίπα! - Θα ψηφίζω μόνο... Τσίπρα!
- Πρόσεξε μη γίνεις « Ιμο » - Όχι, Περλεπέ, ούτε Σίμο.
- Μπράβο, γιέ μου, να μου ζήσεις - Ήθελες να με γεννήσεις!
ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ: - Θέε μου, που έφταιξα ο γέρος;
ΘΕΟΣ : - ΔΕΝ "ΤΡΑΒΗΧΤΗΚΕΣ" ΕΓΚΑΙΡΩΣ ! !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου