Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

SOS. Προσοχή στο «Hi»!

SOS. Προσοχή στο «Hi»!

   Προ μηνών κάποιος χάκερ υπέκλεψε τον κωδικό εισόδου, (password), στο mail μου και ενεργώντας αντ’ εμού έκανε τα εξής:
   - Πήρε όλες μου τις διευθύνσεις-επαφές μου και μετά τις έσβησε.
   - Έσβησε όλα τα email μου, εισερχόμενα, εξερχόμενα, πρόχειρα καθώς και ό,τι σχετιζόταν με τον λογαριασμό μου. Όλα άδεια σαν το κεφάλι χουλιγκάνου, (ή fun του Γιωργάκη, το ίδιο κάνει)!
   - Έφτιαξε κάτι σαν καθρέφτη που εξέτρεπε κάθε mail που ερχόταν σε μένα και το έπαιρνε αυτός, αδρανοποιώντας μου την ηλεκτρονική αλληλογραφία.
   - Έστειλε σε όλες τις επαφές μου ένα παραμύθι, στα αγγλικά, (αρχίζοντας με ένα Hi), πως τάχα ήμουν στο Εδιμβούργο της Σκωτίας όπου μου έκλεψαν τσάντα με διαβατήριο, κινητό και, βεβαίως, πορτοφόλι. Οπότε εγώ σοκαρισμένος και άφραγκος ζητώ… βοήθεια. Σώστε Χριστιανοί!

   Η προσπάθεια, αφελής καθ’ όλα, αλλά με πιθανή απήχηση σε φίλους του εξωτερικού, είχε την εξής συνέχεια. Όποιος «τσίμπαγε» και απαντούσε, θέλοντας να με βοηθήσει, του έσκαγαν το μυστικό. «Στείλε τόσα εκεί, και μόλις γυρίσω σπίτι στα επιστρέφω». (Κατά το γνωστό λαϊκό σουξεδάκι: «Μείνε μαζί μου έγκυος, είμαι πολύ φερέγγυος»)!
   Παρ’ όλο που στη στιγμή έγινε αντιληπτή η κομπίνα, αφού έστειλαν το ίδιο μήνυμα και… στην κόρη μου (!) και άλλαξα αμέσως τον κωδικό εισόδου, ο λογαριασμός μου παρέμενε νεκρός! Τελικά έλυσα τον υπολογιστή, τον πήγα στον ειδικό και έκανα…. πλύση εγκεφάλου! Μου βρήκε τέσσερις ιούς. (ιλαρά, κοκίτη, σταφυλόκοκκο και, νομίζω, καλα αζάρ). Τώρα γιατρεύτηκε, αλλά υποχρεώθηκα ν’ αλλάξω ηλεκτρονική διεύθυνση και να ψάχνω τους φίλους μου σε στυλ και διαδικασία «ραντεβού στα τυφλά».

   Όπως πληροφορήθηκα χθες άρχισε νέος κύκλος σαχλαμάρας. Ο τύπος, παίρνοντας τις διευθύνσεις-επαφές μου, άρχισε το ίδιο βιολί. Έσπασε τον κωδικό ενός καλού μου φίλου με τον οποίο ενώ μιλούσα στο τηλέφωνο (!), σ’ ένα τέταρτο μου ήρθε μήνυμα, με τίτλο Hi και το ίδιο παραμύθι περί Εδιμβούργου, κ.λπ. Όπως καταλαβαίνετε το πράγμα θα πάει αλυσίδα. Από κύκλο επαφών σε κύκλο επαφών θα τσιμπάει ονόματα, θα σπάει κωδικούς, θα στήνει το δόκανο …. κι ό,τι «κάτσει». Γι’ αυτό προειδοποιώ όποιος λαμβάνει μήνυμα, σε άπταιστα αμερικάνικα -λόγω χρήσης ιδιωματισμών- αγγλικά, που αρχίζει με το Hi, να το αγνοεί και να το στέλνει στον διάβολο.

   Πάντως πρόβλημα ιών στους αποδέκτες δεν διαπιστώθηκε. Το όποιο πρόβλημα περιορίζεται μόνο στον αποστολέα, το δήθεν θύμα της κλοπής στο… Εδιμβούργο, που θα πρέπει να πάει… καθαριστήριο και, μάλλον, ν’ αλλάξει ηλεκτρονική διεύθυνση, γιά να ’χει το κεφάλι του ήσυχο! Συν το ότι θα πρέπει να τσακιστεί να ξαναμαζέψει τους φίλους του.

   Οποία έλλειψη φαντασίας στους κομπιναδόρους! Ένας κλάδος έμενε όρθιος σ’ αυτή τη κοινωνία, πάει χάλασε κι αυτός. Βορά στη τυποποίηση και την πεζότητα της σημερινής εποχής!

   ΥΓ. Τώρα το μαγαζί λειτουργεί υπό νέα διεύθυνση, alexanderpapad@yahoo.gr, οπότε όσοι πιστοί κοπιάστε. Και να προσέχετε στο δρόμο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου