Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

«…και αποθανών δεδικαίωται».

 


Στην παραπάνω φράση υπάρχει μία παρεξήγησις. Και αυτή δημιουργείται με την χρήση, αντί του «και», ενός… «ο», οπότε το νόημα αλλάζει άρδην! Φρονώ πως ο καθ΄ ύλην αρμόδιος -σεβαστός και αγαπητός μου φίλος με τα χιλιάδες ονόματα και τις καλύτερες, από μένα, σχέσεις με τον Ύψιστο- και θα με καταλάβει και θα επεξηγήσει την… παρεξήγηση του... "ο".
Η πολύ κλειστή μου σχέση με τον θάνατο με έχει κάνει να σέβομαι και σεμνύνομαι προ κάθε «αποχώρησης» από τον κόσμο της ματαιότητος. Ιδίως οσάκις ο απερχόμενος αφήνει πίσω του μεγάλες υποχρεώσεις -σύζυγο και παιδιά.
Όμως όταν ο εκλιπών υπήρξε σημαίνον δημόσιο, πολιτικό, πρόσωπο με συγκεκριμμένη δράση και «ευχές-κατάρες» εναντίον άλλου πολιτικού προσώπου -γυναίκας αντιπάλου κόμματος- το οποίον ενόσησε από την ίδια επάρατο και θανατηφόρο αρρώστια, τότε μέσα μου συμβαίνουν τέσσερα τινά:
Α΄: Η μνήμη μου, αιφνίδια, ανακαλεί το γεγονός έντονα.
Β¨: Η θλίψη μου, υποσυνείδητα, ελαττώνεται.
Γ΄: Η μεγαλοψυχία μου προβληματίζεται και
Δ΄: Αναρωτιέμαι μήπως -κάπου στις δύο παράλληλες ιστορίες- η Θεία Δίκη έβαλε το χεράκι Της; Να, τόσο δα, λιγουλάκι…
Λέτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου