Γιά γέλια και γιά κλάματα
Παρακολουθώντας τελευταίως τα πρωτοφανή συντεχνιακά καμώματα στα λιμάνια και την αποθέωση της καταστροφικής ισχύος του ελληνικού συνδικαλισμού η στήλη, πρωτοπορούσα όπως πάντα, ρίχνει ακόμη μία ρηξικέλευθη ιδέα, προς αξιοποίηση από τους αρμόδιους εργατοπατέρες, γιά την περαιτέρω προάσπιση των «δικαίων (πάντα) αιτημάτων» τους.
α) Κάθε φορτηγό διεθνών μεταφορών, εκείνες οι σαρανταποδαρούσες με την ταμπέλα TIR που έχουν στο πίσω μέρος τους, το οποίον θα μπαίνει στην Ελλάδα να έχει, οπωσδήποτε, έναν Έλληνα συνοδηγό. Αλλιώς να μην του επιτρέπεται η είσοδος στη χώρα, αν έρχεται οδικώς. Και αν έρχεται δια θαλάσσης με οχηματαγωγό, οι εργαζόμενοι στο πλοίο Έλληνες ναυτικοί, γιά λόγους αλληλεγγύης, να το σπρώχνουν και να το πετούν στη θάλασσα. Άνευ ετέρου !
β) Σε κάθε ξένο αεροπλάνο που θα προσγειώνεται στα Σπάτα να υπάρχει, οπωσδήποτε, ένας Έλληνας χειριστής στο πιλοτήριο και, τουλάχιστον, πέντε αεροσυνοδοί και δύο φροντιστές ( Έλληνες, εννοείται) στην καμπίνα. Αν όχι, να μην επιτρέπεται η προσγείωση του αεροπλάνου.
Να εξεταστεί η χρήση αντιαεροπορικών γιά την αποτροπή παρανόμων και αντισυνδικαλιστικών προσγειώσεων, τα οποία θα χειρίζονται οι αρμόδιοι συνδικαλισταί του κλάδου. (Και του ΠΑΜΕ,
εννοείται).
ΥΓ. Και γιά να μην ξεχνιόμαστε. Καλόν θα ήταν να διερευνηθεί και η απόκτηση, μεταξύ άλλων, των δύο μονοκατοικιών στα Λουτρά της Ωραίας Ελένης Κορινθίας του κ. Άκη Τσοχατζόπουλου !
Κάρφωμα θα πείτε, ε ! Όχι, απλώς, ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον και ολίγον....Θεία Δίκη !
χαχαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλο !
επιτελους και μια πραγματικα αστεια αναρτηση !
:)
χαιρετω
χμ χμ χμ χμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοίχτε όλες τις πόρτες, μαζί και τις κερκόπορτες, και αν δεν υπάρχουν γκρεμίστε όλα τα τοίχη, αφου η τυχη μας δουλεύει, απο την στγμή που θα πουλάμε τζατζίκια και σουβλάκια. Στο κάτω - κάτω, σκυλια υπάρχουν κάμποσα.