Δευτέρα 19 Ιουνίου 2023

«Μεγάλες -έστω και μικρότερες- προσδοκίες»

 Αδημονώντας γιά το βράδυ της Κυριακής!

Είμαι 81 ετών και πλησιάζω στο κατώφλι των 82. Προφανώς, κάτω από το βάρος όλων αυτών των χρόνων, αντιμετωπίζω πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας. Μέχρι πρότινος θεωρούσα το γεγονός ως κάτι προφανές και απολύτως φυσιολογικό. Ένα απότοκο της ηλικίας μου, έλεγα. Όμως τώρα και κατόπιν των φοβερών αποκαλύψεων εκ μέρους των συριζαρέων «συντρόφων», σχετικά με την εκτεταμένη συμμετοχή του άθλιου Μητσοτάκη, της ελεεινής ΝΔ και -ενδεχομένως- της πανούργας Μαρέβας, σε ό, τι κακό συμβαίνει στον τόπο, ουδεμίαν, πλέον, αμφιβολία διατηρώ περί του ποίος ευθύνεται και γιά την δική μου περίπτωση.
Παρατηρώντας πως η έναρξη του προβλήματός μου συμπίπτει -κατά διαβολικό τρόπο- ακριβώς προ τετραετίας, με την ανάληψη της εξουσίας από δαύτον, σιγουρεύτηκα απολύτως!
Έτσι, έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του προσφιλούς μου Broέδρου και πιστεύοντας ακράδαντα τις υποσχέσεις και προβλέψεις του, ευελπιστώ πλέον εκ του ασφαλούς, πως στις επερχόμενες εκλογές όπου η νίκη του Σύριζα θα είναι περιφανής και συντριπτική, ο -«Πρόεδρε έλα με φόρα»- ανεβάζοντας ο ίδιος τον πήχη των ποσοστών του πάνω από τα 20, θα κατορθώσει να συμπαρασύρει και το δικό μου… «χμμμ» σε κάποια… άνοδο. Τουλάχιστον μέχρι το… 15. (Μεταξύ μας, βολεύομαι και με… 12!).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου