Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Η μεγάλη αξία της φιλίας… ( και με μειωμένο ΦΠΑ)!

Γιά γέλια και γιά κλάματα

   Ο κάτοχος της στήλης, ανέκαθεν, πίστευε (και πιστεύει) στην αξία της φιλίας και τα ωφελήματα, υλικά και ηθικά, που δημιουργεί αυτή. Όπως αλληλεγγύη, αλληλοβοήθεια, συμπαράσταση, έστω ένα καλό και παρηγορητικό λόγο, τέλος πάντων! Γι’ αυτό και την καλλιεργούσε πάντοτε, και μάλιστα σε διεθνές επίπεδο, κάνοντας φίλους παντού ανά τον κόσμο. Η φιλία αποτελεί επένδυση γιά τον άνθρωπο!

   Ήδη, ήρθε η ώρα , χωρίς να έχει υστερόβουλα προμελετήσει κάτι τέτοιο, να εξαργυρώσει, τρόπον τινά, αυτή του την «επένδυση» και να δρέψει τους γλυκούς καρπούς της φιλίας, που έσπειρε στα διάφορα μέρη του πλανήτη.
   Ο φίλος μου ο Χόρχε, από το Μπουένος Άιρες, π.χ., θα μου παραγγέλνει, μέσω της πιστωτικής του κάρτας, τα σουβλάκια μου στο Λουκά (με τζατζίκι, κρεμμύδι, κόκκινο πιπέρι, απ’ όλα!) με, μόλις, 13% ΦΠΑ, ο φίλος μου ο Τόε από το Πούκετ, θα μου εξασφαλίζει χαμηλότερο ΦΠΑ στις μπύρες και τ’ αναψυκτικά και η φίλη μου Ρενάτα θα κάνει το ίδιο από το Μιλάνο, στέλνοντας φωτοτυπία του ιταλικού της διαβατηρίου, ομού μετά της σχετικής εξουσιοδότησης παραλαβής, κατ’ ευθείαν στο φαξ της πιτσαρίας του Dino’s Pizza, παραγγέλλοντας γιά λογαριασμό μου την αγαπημένη μου πίτσα (αλά κρεμ), την οποίαν και θα παραλαμβάνω, βάσει της προμνησθείσης εξουσιοδότησης με, εννοείται, χαμηλό ΦΠΑ! Γιά καφέδες, φραπεδιές και τέτοια δεν με νοιάζει, αφου καφέ πίνω μόνο στο σπίτι!

   «Πιστόν φίλον, εν πόνοις και κινδύνοις γινώσκεις», έλεγαν οι αρχαίοι! Και είχαν απόλυτο δίκιο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου