Προτάσεις
Παρατηρώντας το περιεχόμενο της, εκ νάιλον, συσκευασίας των κυριακάτικων εφημερίδων, συνολικού βάρους περίπου 5 κιλών, όπου πλην της εφημερίδος σακουλιάζεται μέσα και πλήθος άλλων άσχετων πραγμάτων, (CD, DVD, σωρεία άχρηστων αλλά πολυτελών περιοδικών, με προκλητικά για τις οικονομικές συνθήκες της εποχής περιεχόμενα -μόδα, κους-κους και ποικίλο καρακιτσαριό- και διάφορες άλλες περιττές ανοησίες, τάχα προσφορές, που κατευθύνονται από πλευράς χρησιμότητας, κατ’ ευθείαν, στον κάλαθο των αχρήστων), μου κατέβηκε μια ιδέα.
Αφού όλα αυτά τα, αποπροσανατολιστικά γιά τον σκοπό του Τύπου, κόλπα αποτελούν διαφημιστικά και μόνον τερτίπια των εφημερίδων, μπας και πουλήσουν κανένα φύλλο παραπάνω, με διάφορους κράχτες και αβανταδόρους (τραγουδιστές, ηθοποιούς, κ.λπ.) γιατί δεν σκέφτηκαν κάτι πιο απλό, πρακτικό και ωφέλιμο. Και, οπωσδήποτε, πιο αποτελεσματικό, ως διαφήμιση.
Να προσφέρουν τρόφιμα ή άλλα είδη καταναλωτικά!
Άσχημο θα ήταν, δηλαδή, μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» να πάρεις, πακεταρισμένα σε άθραυστη στεγανή συσκευασία, δέκα λουκάνικα Φρανκφούρτης, ή με τον «Ελεύθερο Τύπο», ένα ωραίο κουτάκι φέτα Δωδώνης, του κιλού!
Τι χρησιμότερο, π.χ. για τον «Ριζοσπάστη», προς απόδειξη της φιλολαϊκότητάς του, μαζί με τα σαλπίσματα κατά της πλουτοκρατίας και του κεφαλαίου και τα άλλα «ξύλινα» που δεν βαριέται να επαναλαμβάνει, να προσφέρει κάθε Κυριακή, εναλλάξ, ένα κιλό βιδέλο, ή ένα κιλό κιμά κατεψυγμένο, ή, έστω ένα κιλό «ελιά», για το κυριακάτικο τραπέζι των λαϊκών στρωμάτων!
Αλλά και γιά τις άλλες εφημερίδες της «ελιτίστικης» αριστεράς, τι ωραιότερη προσφορά μπορεί να υπάρξει από ένα κουτάκι (ας είναι και μικρό) μαύρο χαβιάρι, λίγο καπνιστό σολομό, λίγα λαχανάκια Βρυξελλών, έστω!
Νομίζω ότι οι διευθύνσεις των εφημερίδων που, ούτως ή άλλως, χειμάζονται αυτή την εποχή, θα πρέπει να σκύψουν πάνω από την ιδέα αυτή, να την υιοθετήσουν και να την εμπλουτίσουν σε προσφερόμενα είδη, π.χ. φυτίνες, χλωρίνες, γάλατα, γεγονός που θα προσδώσει μεγαλύτερο πρακτικό ενδιαφέρον στην κυριακάτικη έκδοση!
Αν μάλιστα, την ίδια ημέρα προσφέρονται συμπληρωματικά ενός γεύματος είδη στην ίδια εφημερίδα, (π.χ. κάποια φύλλα του «Έθνους» περιέχουν ένα κοτόπουλο και κάποια άλλα πακέτο χυλοπίτες), είναι απολύτως βέβαιον ότι οι πωλήσεις της εφημερίδας, εκείνη την Κυριακή, θα διπλασιαστούν, αφού ο αναγνώστης θα εξασφαλίζει μαζί με την εφημερίδα του και μερικά πιάτα κοτόπουλου με χυλοπίτες!
Τα προτεινόμενα είδη ελήφθησαν τελείως ενδεικτικά από το αλήστου μνήμης «καλάθι της νοικοκυράς»! Όμως μια βόλτα των αρμοδίων σ’ ένα σούπερ μάρκετ θα δώσει πολλές ιδέες, θα εξασφαλίσει πληθώρα χρησίμων προσφορών και θεαματικές αυξήσεις κυκλοφορίας.
Η ρηξικέλευθη ιδέα προσφέρεται αφιλοκερδώς εις τις διευθύνσεις των ελληνικών εφημερίδων. Στη στήλη αρκεί η πατρότης, την οποίαν θα αναγράψει η Ιστορία της Δημοσιογραφίας, «χρυσοίς γράμμασι»!
Αν, τώρα, κάποια εφημερίδα την υιοθετήσει και -η πατρίς ευγνωμονούσα- μου προσφέρει, δωρεάν, ετήσια συνδρομή θα την αποδεχθώ ευχαρίστως, υπό την προϋπόθεση ν’ ανανεώνεται κατ’ έτος!
Παρατηρώντας το περιεχόμενο της, εκ νάιλον, συσκευασίας των κυριακάτικων εφημερίδων, συνολικού βάρους περίπου 5 κιλών, όπου πλην της εφημερίδος σακουλιάζεται μέσα και πλήθος άλλων άσχετων πραγμάτων, (CD, DVD, σωρεία άχρηστων αλλά πολυτελών περιοδικών, με προκλητικά για τις οικονομικές συνθήκες της εποχής περιεχόμενα -μόδα, κους-κους και ποικίλο καρακιτσαριό- και διάφορες άλλες περιττές ανοησίες, τάχα προσφορές, που κατευθύνονται από πλευράς χρησιμότητας, κατ’ ευθείαν, στον κάλαθο των αχρήστων), μου κατέβηκε μια ιδέα.
Αφού όλα αυτά τα, αποπροσανατολιστικά γιά τον σκοπό του Τύπου, κόλπα αποτελούν διαφημιστικά και μόνον τερτίπια των εφημερίδων, μπας και πουλήσουν κανένα φύλλο παραπάνω, με διάφορους κράχτες και αβανταδόρους (τραγουδιστές, ηθοποιούς, κ.λπ.) γιατί δεν σκέφτηκαν κάτι πιο απλό, πρακτικό και ωφέλιμο. Και, οπωσδήποτε, πιο αποτελεσματικό, ως διαφήμιση.
Να προσφέρουν τρόφιμα ή άλλα είδη καταναλωτικά!
Άσχημο θα ήταν, δηλαδή, μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» να πάρεις, πακεταρισμένα σε άθραυστη στεγανή συσκευασία, δέκα λουκάνικα Φρανκφούρτης, ή με τον «Ελεύθερο Τύπο», ένα ωραίο κουτάκι φέτα Δωδώνης, του κιλού!
Τι χρησιμότερο, π.χ. για τον «Ριζοσπάστη», προς απόδειξη της φιλολαϊκότητάς του, μαζί με τα σαλπίσματα κατά της πλουτοκρατίας και του κεφαλαίου και τα άλλα «ξύλινα» που δεν βαριέται να επαναλαμβάνει, να προσφέρει κάθε Κυριακή, εναλλάξ, ένα κιλό βιδέλο, ή ένα κιλό κιμά κατεψυγμένο, ή, έστω ένα κιλό «ελιά», για το κυριακάτικο τραπέζι των λαϊκών στρωμάτων!
Αλλά και γιά τις άλλες εφημερίδες της «ελιτίστικης» αριστεράς, τι ωραιότερη προσφορά μπορεί να υπάρξει από ένα κουτάκι (ας είναι και μικρό) μαύρο χαβιάρι, λίγο καπνιστό σολομό, λίγα λαχανάκια Βρυξελλών, έστω!
Νομίζω ότι οι διευθύνσεις των εφημερίδων που, ούτως ή άλλως, χειμάζονται αυτή την εποχή, θα πρέπει να σκύψουν πάνω από την ιδέα αυτή, να την υιοθετήσουν και να την εμπλουτίσουν σε προσφερόμενα είδη, π.χ. φυτίνες, χλωρίνες, γάλατα, γεγονός που θα προσδώσει μεγαλύτερο πρακτικό ενδιαφέρον στην κυριακάτικη έκδοση!
Αν μάλιστα, την ίδια ημέρα προσφέρονται συμπληρωματικά ενός γεύματος είδη στην ίδια εφημερίδα, (π.χ. κάποια φύλλα του «Έθνους» περιέχουν ένα κοτόπουλο και κάποια άλλα πακέτο χυλοπίτες), είναι απολύτως βέβαιον ότι οι πωλήσεις της εφημερίδας, εκείνη την Κυριακή, θα διπλασιαστούν, αφού ο αναγνώστης θα εξασφαλίζει μαζί με την εφημερίδα του και μερικά πιάτα κοτόπουλου με χυλοπίτες!
Τα προτεινόμενα είδη ελήφθησαν τελείως ενδεικτικά από το αλήστου μνήμης «καλάθι της νοικοκυράς»! Όμως μια βόλτα των αρμοδίων σ’ ένα σούπερ μάρκετ θα δώσει πολλές ιδέες, θα εξασφαλίσει πληθώρα χρησίμων προσφορών και θεαματικές αυξήσεις κυκλοφορίας.
Η ρηξικέλευθη ιδέα προσφέρεται αφιλοκερδώς εις τις διευθύνσεις των ελληνικών εφημερίδων. Στη στήλη αρκεί η πατρότης, την οποίαν θα αναγράψει η Ιστορία της Δημοσιογραφίας, «χρυσοίς γράμμασι»!
Αν, τώρα, κάποια εφημερίδα την υιοθετήσει και -η πατρίς ευγνωμονούσα- μου προσφέρει, δωρεάν, ετήσια συνδρομή θα την αποδεχθώ ευχαρίστως, υπό την προϋπόθεση ν’ ανανεώνεται κατ’ έτος!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου