Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Χαράς Ευαγγέλια! Η χώρα μπήκε στην ανάπτυξη.



Ουφ! Επί τέλους.
Μέσος Έλλην καλωσορίζοντας την ανάπτυξη.

    Πρόσφατα πληροφορήθηκα από τον κ. Πρωθυπουργό μας πως η χώρα -επί τέλους- κατά το τελευταίο τρίμηνο πέρασε από την ύφεση στο πεδίο της ανάπτυξης. Με δείκτη, μάλιστα, 1,7%! Επίσης μας έγινε γνωστό πως σ’ αυτό το τρίμηνο ξεπεράσαμε ακόμη και τη Γερμανία! Ζήτω μας και μπράβο μας. Το λένε οι δείκτες, το λένε τα διαγράμματα, το λένε οι ειδικοί, το γράφει ο ξένος τύπος, οπότε η πληροφορία αληθεύει! Και πάλι μπράβο και ξαναματαμπράβο!

   Από την άλλη όμως, παρατηρώ το δικό μου οικονομικό διάγραμμα στο ίδιο κρίσιμο διάστημα. Τον πρώτο μήνα τον τέλειωσα με 72 ευρώ στην Τράπεζα, τον δεύτερο με 2 και τώρα δανείστηκα 100 ευρώ, μπας και τη βγάλω καθαρή κατά το τελευταίο δεκαπενθήμερο. Ώστε να μην πεινάσουν οι 26 κοπρίτες μου, που δεν καταλαβαίνουν από κρίσεις και μνημόνια, αλλά απλά πεινάνε και γαυγίζουν, όταν καθυστερεί το σερβίρισμα στο… εστιατόριο. Όσο γιά μένα και την κ. «Ευρυδίκη», ευτυχώς βρέχει και τα ραδίκια άρχισαν πάλι να φυτρώνουν στα πέριξ χωράφια. Μαζί τους η ρόκα, οι ζοχοί και διάφορα άλλα εκλεκτά χορταρικά των οποίων αγνοώ μεν το όνομα αλλά γνωρίζω καλά τη γεύση και την ικανότητά τους να γεμίζουν το στομάχι μου... τζάμπα. Κάτι ξεχασμένα μακαρόνια και ρύζια στο ντουλάπι, θα τα γαρνίρουν αποτελεσματικά και χορταστικά, μέχρι τη μεταπροσεχή Πέμπτη απόγευμα, οπότε το λατρεμένο μου ΑΤΜ θα ξαναλειτουργήσει ως «ουρανός», στέλνοντας πάλι… «μάνα».

   Στην αρχή μου πέρασε από το μυαλό πως ο κ. Σαμαράς μας δουλεύει. Όμως έδιωξα γρήγορα αυτή την πονηρή σκέψη, καθ’ όσον -είπα μέσα μου- δεν μπορεί, κοτζάμ Πρωθυπουργός να κάνει τέτοια πράγματα, δηλαδή να λέει τόσο χοντρές μπαρούφες, ανταγωνιζόμενος επάξια τον ομώνυμο οικονομολόγο. Οπότε το πιθανότερο είναι πως έχω παρεξηγήσει την έννοια της λέξης «ανάπτυξη», στην οποία εμείς οι παλαιότεροι συνηθίσαμε να δίνουμε τελείως αντίθετο νόημα απ’ αυτό που δίνουν οι σύγχρονοι οικονομολόγοι. Συνεπώς, εκτιμώντας την κατάσταση -και αγανακτισμένος- αναφωνώ:

   - Κύριε Πρωθυπουργέ, δεν είναι καλύτερα να γυρίσουμε πίσω στην ύφεση! Και μάλιστα γρήγορα.

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα!
    Να συμπληρώσω..."...όλοι βράζουμε στο ίδιο καζάνι..."
    Κάνουμε βόλτες έξω από τις τράπεζες κοιτάζοντας λατρευτικά το ΑΤΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή