Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024

Ενημέρωση - Απήχηση - Αντίδραση.


Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον Σύριζα δεν σπεύδω ν΄ αντιδράσω. Περιμένω να ολοκληρωθεί η φαρσοκωμωδία γιά να τοποθετηθώ συνολικά.
Επί του παρόντος, μετά τις υποψηφιότητες του «αψύ» Πολάκη και του «ψήστη», (αμφιπλεύρως), γκΛέτσου, περιμένω αυτήν της εισαγγελοκτόνου Τζένης Χειλουδάκη, του αρχιδιασκεδαστού Λαζόπουλου κι ενδεχομένως των Γκμόχ και Ακρίδας, προκειμένου να στολιστεί η κανίστρα.
Προς στιγμήν -κατά το δώσε κι εμένα μπάρμπα- σκέφτηκα να δηλώσω κι εγώ... «παρών»! Όμως στερούμαι βασικών προσόντων: α) Είμαι στραίητ και όχι... γκέι, β) Δεν είμαι, πλέον, νέος, γ) Δεν φοράω ρούχα εφαρμοστά και δ) Δεν διαθέτω περιουσία στην αλλοδαπήν. Το ότι δεν είμαι αριστερός, απλή ασήμαντη λεπτομέρεια, (ούτε οι περισσότεροι από δαύτους είναι). Πάντως -όλα κι όλα- σκυλάκια διαθέτω... μπόλικα!
Τώρα, αν μου ζητηθεί... διακαώς, το ξανασυζητάμε. Θα φορέσω τσίγκινα σωβρακάκια και φύγαμε!
Στην εικόνα, η μεγάλη αντίδραση γιά το... "εξωπέταγμα" Κασσέλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου