Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

Μεγάλα λόγια μικρών ανδρών.

 Η τριανδρία θριάμβου των επόμενων εκλογών!!!

-Αλέξης Τσίπρας, (ετών 47). Βλέποντας το συνημμένο βίντεο -αν έχετε την υπομονή- από συνέντευξή του τον Δεκέμβριο του ΄20, στο 27ο λεπτό, θα ακούσετε τα εξής εκπληκτικά:
«Εγώ ως Πρωθυπουργός άκουγα τις εισηγήσεις των Ενόπλων Δυνάμεων. Έτσι αναβαθμίσαμε τα F-16. Και το επόμενο στάδιο ήταν η σύναψη αμυντικής συμφωνίας με τη Γαλλία και η δυνατότητα προμήθειας φρεγατών Belharra. Οι φρεγάτες Belharra δεν είναι ότι σώνει και καλά πρέπει να τις πάρουμε από τη Γαλλία, αλλά είναι ο τύπος των φρεγατών που έχουν τη δυνατότητα να επιχειρούν στις ανοιχτές θάλασσες, με ανθυποβρυχιακή υποστήριξη και αεράμυνα αποτελεσματική.
Ο κ. Μητσοτάκης μετά, ακολούθησε αυτό τον σχεδιασμό και του είπαμε
μπράβο
. Ξαφνικά, σε μία νύχτα ναυάγησε αυτός ο σχεδιασμός. Και ενώ ήταν σε συζητήσεις για τις φρεγάτες και την αμυντική συμφωνία, ξαφνικά εκεί που περιμέναμε φρεγάτες, έβγαλαν φτερά και έγιναν Rafal! Και η αμυντική συμφωνία πέταξε! Τον ρώτησα γιατί το κάνεις αυτό και μου είπε ότι δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα λόγω της απόφασης του ΣτΕ για τα αναδρομικά. Μου είπε ψέματα όμως…
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα αεροσκάφη Rafale, διότι η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων μου λέει ότι είναι ένα πολύ χρήσιμο όπλο. Αν μου έλεγε η άλλη πλευρά ότι θα πάρουμε και Rafale αλλά θα επιμείνουμε και σε φρεγάτες όπως οι Belharra, όχι κατ’ ανάγκη τις συγκεκριμένες, επαναλαμβάνω -δεν μπαίνω εγώ σ’ αυτή τη συζήτηση- αλλά εν πάση περιπτώσει, θα εξασφάλιζαν και μια αμυντική συμφωνία με τη Γαλλία!».
Να γιατί ο αμόρφωτος ηγέτης της… χιλιετίας, θεωρείται από τις δημοσκοπήσεις ως ο καλύτερος ψηφοθήρας του Μητσοτάκη!
-Κώστας Ζαχαριάδης. (ετών 36). Σε πρόσφατες τηλεοπτικές του δηλώσεις, είπε: «Οι μισοί στην κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι απόφοιτοι κολεγίων. Αυτό κάτι λέει. Οι μισοί της κυβέρνησης του Τσίπρα ήσαν απόφοιτοι δημόσιων σχολείων, Του Αμαρουσίου, της Νίκαιας…».
Και πιθανόν της Γκράβας, προσθέτω εγώ! Ενθυμούμενος το παλιό… «μάθε παιδί μου γράμματα, για να γίνεις… «άνθρωπος», θαυμάζω μία γνήσια ενσάρκωση της… «προόδου», κατά την αριστερόστροφη εκδοχή της! Χολερικός, συμπλεγματικός, κατακίτρινος και θιασώτης της συριζαρέικης διακήρυξης της αριστερής αγραμματοσύνης: «Η αριστεία είναι ρετσινιά και η καριέρα χολέρα»!
-Νάσος Ηλιόπουλος. (ετών 38). Ο απαραίτητος «μαϊντανός». Η ελληνογαλλική συμφωνία στέλνει Έλληνες στρατιώτες σε ξένο πόλεμο»!
Το τρίδυμο της Νίκης!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου