Επικαιρότης
Γιά μιά ακόμη φορά έρχεται στην επικαιρότητα το πρόβλημα των λαθρομεταναστών. Με χαρακτηριστικά που «μυρίζουν» σοβαρότητα, ως προς την αντιμετώπιση και περιστολή του, αφού οριστική θεραπεία είναι αδύνατον να υπάρξει και ας μην αυταπατώμεθα. Τουλάχιστον ας «συμμαζέψουμε» το κακό και, κυρίως, ας ακουστεί στα πέρατα της Γης η αλλαγή κυβερνητικής νοοτροπίας, ως προς την αντιμετώπιση του θέματος και την άρση της ασυδοσίας εισόδου στη χώρα. Ώστε να διακοπεί η έλξη προς τα εδώ και να αναχαιτιστεί η ροή εισόδου.
Αμέσως, με την εμφάνιση των πρώτων σοβαρών και στιβαρών μέτρων, αντί γι’ αναστεναγμούς ανακούφισης, άρχισαν οι αντιπολιτευτικές κορώνες εκ μέρους των γνωστών θολοκουλτουριαρέικων προοδευτικών κύκλων.
Επιστρατεύτηκαν οι γνωστές σαπουνόφουσκες, τύπου «αποθήκες ανθρώπινων ψυχών», «πογκρόμ» και διάφορες άλλες σαχλαμάρες, προκειμένου να υποστηριχτεί η διατήρηση, διά της αδράνειας, της απαράδεκτης κατάστασης που μετατρέπει, (ασύδοτη, ανεξέλεγκτη, αποκρουστική και επικίνδυνη), τη χώρα μας σε απολύτως τριτοκοσμική και την ωθεί ταχύτατα, μαζί με την οικονομική κρίση, στην κατηγορία των «ανεπτυγμένων» χωρών της… Αφρικής. (π.χ. Ζιμπάμπουε, Μποτσουάνα, Μάλι και Δημοκρατία του Νίγηρα). Φτάνουν μάλιστα κάποιοι δημοσιογράφοι, βεντέτες των καναλιών, γνωστοί γιά την δηλωμένη αθεΐα τους να κόπτονται και να μάχονται λυσσαλέα γιά τα θρησκευτικά δικαιώματα των μουσουλμάνων!
Μιά πολύ χαρακτηριστική συνήθεια, που θα ήταν διασκεδαστική αν δεν γινόταν σημαία εκνευριστικής αμορφωσιάς, είναι η μετά μανίας αποφυγή χρήσεως της λέξης «λαθρομετανάστης», η οποία έχει διαγραφεί, μετά βδελυγμίας, από κάθε «προοδευτικό» λεξιλόγιο. Η χρησιμοποιούμενη δικαιολογία, (την άκουσα από ξανθιά «γλάστρα» εκπομπής του αρχιερέα του πρωινάδικου λαϊκισμού) είναι πως … «δεν υπάρχουν λαθραίοι άνθρωποι, παρά μόνο λαθραία εμπορεύματα»! Παρατηρώ επίσης, από κάποιους, προφανώς «προοδευτικών» αντιλήψεων δευτεροκλασσάτους τοπικούς μαρκουτσοφόρους, την μετά ιδιαιτάτης σπουδής αποφυγή χρήσης της λέξης «λαθρομετανάστες» και την επιμελημένη αντικατάστασή της με την περίφραση «παράνομοι μετανάστες» ή την, (ακόμη πιό προχωρημένη προοδευτικά), «μη νόμιμοι μετανάστες»! Βεβαίως το κράμα ανοησίας, «προδευτικότητος» και αμορφωσιάς της μοιραίας ξανθιάς γόησσας, (και όλων των ομοιοφρόνων της), δεν τους επιτρέπει να γνωρίζουν πως οι λέξεις «λαθραίος,-α, -ο» χαρακτηρίζουν τρόπο συμπεριφοράς κι ενέργειας σε συγκεκριμένη στιγμή και δεν είναι, υποχρεωτικά, σοβαρά επιλήψιμη ρετσινιά. Προφανώς κανείς άνθρωπος δεν έρχεται «λάθρα» στον κόσμο, κάποιοι όμως απ' αυτούς έρχονται λάθρα στην Ελλάδα! Άρα, όπως και να το πούμε, είναι «λαθρομετανάστες», αφού μεταναστεύουν λαθραία. Όπως όποιος ταξιδεύει τζαμπατζίδικα, (χωρίς να πληρώνει εισιτήριο), δεν είναι μεν «λαθραίος άνθρωπος», είναι όμως «λαθρεπιβάτης». Όποιος στα περίπτερα ξεφυλλίζει τις μέσα σελίδες των ανηρτημένων εφημερίδων χαρακτηρίζεται, και σωστά, «λαθραναγνώστης» και όποιος κυνηγάει χωρίς άδεια κυνηγίου είναι «λαθροκυνηγός»! Τόσο απλά και τόσο ελληνικά.
Στο αντιπολιτευτικό του μένος και τον έρωτά του γιά εκείνους που -λες και δεν μας φτάνουν τα δικά μας προβλήματα- έρχονται εδώ απρόσκλητοι και μας φορτώνουν, (με το έτσι θέλω), και τα δικά τους γιά να τους τα λύσουμε εμείς, ο γνωστός «μικρός Λένιν» πρωινάδικης εκπομπής επιστράτευσε το επιχείρημα της άρνησης των «τοπικών κοινωνιών» (sic) να δεχθούν στην «επικράτειά» τους την ίδρυση χώρων «κράτησης», (ή όπως αλλιώς τη βαφτίσουμε -παίζοντας με τις λέξεις- προκειμένου να μη θίξουμε τα υποκριτικά ιδεολογικά ταμπού των προοδευτικάριων θολοκουλτουριαρέων), λαθρομεταναστών. Και δεν καταλαβαίνει, (ή κάνει πως), ότι οι αντιδράσεις αυτές δεν οφείλονται στην αγάπη και το ενδιαφέρον προς τους, κατά τα λοιπά, αξιολύπητους και ταλαίπωρους λαθρομετανάστες, αλλά αντιθέτως στην θυελλώδη και κατηγορηματική άρνηση να τους δεχτούν δίπλα τους, έστω και μαντρωμένους! Μία άρνηση απόλυτα δικαιολογημένη από τη συμπεριφορά των λαθρομεταναστών που η πείνα και η ανέχεια τους εκτρέπει, μοιραία κι αναπόφευκτα, σε ποικίλης διαβάθμισης παραβατικότητα. Όπότε, φοβισμένοι, αντιδρούν (απόλυτα δικαιολογημένοι) στη λογική του λαϊκού ρητού.
- Μια πιθαμή απ’ τον κ…. μας κι όπου αλλού θέλει, ας μπει!
Επομένως στόχος απόλυτης προτεραιότητος είναι να πεισθούν, (οι τοπικές κοινωνίες), στο να συμβάλουν μετέχουσες στη λύση του προβλήματος, κάτι που γίνεται με διάλογο και καλή πίστη και όχι με εξαλλότητες και στείρα αντίδραση στα πάντα.
Κατά συνέπεια, ας σταματήσει αυτή η ανεύθυνη ηροστράτειος καταστροφική τακτική των ΜΜΕ, ας πέσουν οι αντιπολιτευτικοί τόνοι σε ένα εθνικό και επείγον θέμα κι ας καταλάβουν, επί τέλους, πως παίζουν «εν ου παικτοίς». Όλοι, πλέον, ζούμε την διαλυτική γιά τη χώρα, την κοινωνία, τις παραδόσεις και τον μακραίωνα πολιτισμό μας, (τον οποίο θυμόμαστε επιλεκτικά μόνο), κατάσταση και επέστη ο καιρός να αντισταθούμε στην πρωτοφανή, σε μέγεθος και σφοδρότητα, εισαγόμενη λαίλαπα και το τέλμα της σήψης που οδηγεί ο αφελληνισμός του ελλαδικού χώρου και ας προσπαθήσουμε να την αποκρούσουμε. Γιά να μην επιδεινώσουμε περισσότερο το σημερινό μας χάλι, να μην καταστρέψουμε τελείως το μέλλον των παιδιών μας, να μην ξεχαρβαλώσουμε εντελώς τον κοινωνικό μας ιστό και να μην δικαιώσουμε όψιμα τον Φαλμεράιερ και τους ομοϊδεάτες του, αλλοιώνοντας μόνοι μας την πληθυσμιακή μας σύνθεση και νοθεύοντας εκούσια την ελληνικότητα της φυλής μας.
Και ας μην παραγνωρίζουμε πως οι συριακές ορδές αστέγων, πεινασμένων, κυνηγημένων και απελπισμένων, βρίσκονται, ήδη, επί θύραις! Μήπως και γιά τις αμαρτίες του Άσαντ θα πρέπει να πληρώσουμε εμείς; Πάλι εμείς; Γιατί;
ΥΓ. Εννοείται πως τα ανωτέρω γραφόμενα δεν περιέχουν ίχνος ρατσιστικής προκατάληψης και θα ίσχυαν στο ακέραιο ακόμη και αν τα συρρεύσαντα στην Ελλάδα στίφη και οι προς είσοδον ορδές αποτελούνταν από Ελβετούς, Καναδούς, Αυστριακούς ή Αμερικάνους. (Όμως, όπως έχω δηλώσει κατά κόρον, Σουηδέζες, Δανέζες και λοιπές κουκλάρες εξαιρούνται σαφώς. Είναι και θα είναι πάντα ευπρόσδεκτες και ανεξαρτήτως ποσοτήτων και ποσόστωσης).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου