Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

Εις μνήμην… (Σε μιά δύσκολη, συναισθηματικά, ημέρα)

 

…...
- Καλημέρα.
-Καλημέρα, ποιά είσαι εσύ, ρώτησε ο μικρός πρίγκηπας; Φαίνεσαι πολύ όμορφη!
-Είμαι μιά αλεπού.
-Έλα να παίξεις μαζί μου, νοιώθω πολύ λυπημένος.
-Δεν μπορώ, δεν μ΄ έχουν εξημερώσει.
-Κρίμα. Τί θα πει … «εξημερώσει»;
-Γιά να μην ξέρεις δεν θα΄ σαι από δω.
-Όχι και γυρεύω φίλους.
-«Εξημερώνω» σημαίνει να κάνω δεσμούς.
-Δεσμούς;
-Άκου. Γιά σένα είμαι μιά αλεπού. Όμοια μ΄ εκατό χιλιάδες αλεπούδες και γιά μένα είσαι ένα αγοράκι, όμοιο μ΄ άλλα εκατό χιλιάδες. Αν όμως μ΄ εξημερώσεις, τότε θα γίνεις γιά μένα ο ένας και μοναδικός στον κόσμο. Κι εγώ η μοναδική γιά σένα. Και τότε ο ένας θα έχει την ανάγκη του άλλου!
-Κατάλαβα. Όμως υπάρχουν τόσα πολλά και περίεργα στη Γή που θα πρέπει να σου μάθω. Γιά να «εξημερωθείς» και εγκλιματιστείς στον πραγματικό κόσμο, ώστε να ζεις μόνο με το αίσθημα και τη λογική και όχι μόνο με το ένστικτο. Γιατί τότε θα νοιώσεις την αξία της αγάπης και της συντροφικότητος. Σαν ανάγκη ζεστασιάς και ποιότητος στη ζωή σου.
-Η ζωή μου είναι μονότονη, απαντά η αλεπού. Εγώ κυνηγώ κότες κι οι άνθρωποι εμένα. Όλες οι κότες μοιάζουν κι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο… Αν μ΄ εξημερώσεις όμως, η ζωή μου θα γίνει ηλιόλουστη. Τα πατήματα των ανθρώπων που θ΄ ακούω θα με τρομάζουν, τα δικά σου όμως θα μοιάζουν με γλυκιά μουσική.
-Άσε με, λοιπόν, να σ΄ εξημερώσω. Και τότε θ΄ απαλλαγείς από τον φόβο της μοναξιάς, την αγωνία της ανασφάλειας, τον φόβο των άλλων ανθρώπων και την κενότητα που σε περιβάλλει.
Η αλεπού σώπασε… και κοίταξε πολλή ώρα στα μάτια τον μικρό πρίγκηπα.
-Σε παρακαλώ… «εξημέρωσέ» με, του είπε…
-Θα προσπαθήσω. Τί πρέπει να κάνω;
-Πρώτον να έχεις μεγάλη υπομονή. Μετά θα καθίσεις κάπως μακριά μου και δεν θα μιλάς. Τα λόγια φέρνουν παρεξηγήσεις. Και κάθε μέρα θα έρχεσαι όλο και πιό κοντά μου. Μέχρι…
-Χμμ, κατάλαβα, κούνησε το κεφάλι του ο μικρός πρίγκηπας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου