Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

"Mιά γιορτή που δεν... γιορτάστηκε"!

 "... μιά γιορτή που δίστασες να πας".

Το μπαράκι του πάρτυ που, δυστυχώς, ανεβλήθη.


Επ’ ευκαιρία της σημερινής μεγάλης ημέρας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους 128.352 άνδρες και τις 379.006 γυναίκες, που ξενύχτησαν και ποδοπατήθηκαν προκειμένου να προλάβουν να εκφράσουν -από τους πρώτους- τις ευχές τους γιά μακροημέρευσή μου, κ.λπ., κ.λπ. σχετικά!
Δυστυχώς, το μεγάλο πάρτυ που είχα προγραμματίσει να οργανώσω στην Πλατεία Tien An Men του Πεκίνου -μιά μικροσυγκεντρωσούλα, δηλαδή, γιά γνωριμία και ένα ποτάκι, προκειμένου να χωρέσουν μερικοί φίλοι μου- δεν κατέστη δυνατόν να πραγματοποιηθεί και αναβάλλεται επ' αόριστον.
Ο καλός μου φίλος Δήμαρχος του Πεκίνου κ. Τσου Τσουν Λι, εξέφρασε την λύπη του, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού δημιούργησε σπάνιν είς τις απαραίτητες χειρουργικές μάσκες που του είχα ζητήσει να μου διαθέσει, (περίπου 1.025.392), και η άνευ μάσκας συγκέντρωση απαγορεύεται από τον κινέζικο νόμο, όπως μου δικαιολογήθηκε.
Ευελπιστώ, του χρόνου να τους αποζημιώσω. Επί του παρόντος, ευχαριστώ όλες και όλους που με θυμήθηκαν.

1 σχόλιο: