Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Επί του τηλεχειριστηρίου

ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Μέσα στο μαύρο σκοτάδι που μας ζώνει από παντού, επί τέλους, και μιά χαρμόσυνη είδηση !
Όπως ανακοινώθηκε, προχθές, από τη NASA βρέθηκε πολύ νερό στο Φεγγάρι. Κουβάδες ! Όπως, αυτολεξεί και περιχαρής, ανήγγειλε ο εξουσιοδοτημένος αρμόδιος.
Και σκέφτηκα αμέσως ότι έτσι και γυρίσω από το μεσημεριανό μου περίπατο στη Κοιλάδα των Καταιγίδων η τη Θάλασσα της Νηνεμίας, κάθιδρος και κατάκοπος, θα βρω, τέλος πάντων κι εγώ σαν άνθρωπος, ένα ποτηράκι κρύο νερό να δροσίσω το διψασμένο μου λαρύγκι κι ένα χλιαρό ντουσάκι να χαλαρώσει το κουρασμένο μου κορμάκι. Φίνα !
Μάλιστα μου γεννήθηκε και μιά καταπληκτική και προχωρημένη ιδέα ( ψάχνω τώρα για τη κατοχύρωσή της και την εξασφάλιση των αποκλειστικών δικαιωμάτων ), με δεδομένη τη μεγάλη και συνεχώς αυξανόμενη λειψυδρία του Πλανήτη μας.
Θα μπορούσαμε, άνετα, να μεταφέρουμε στη Γη τα τεράστια σεληνιακά υδάτινα αποθέματα ! Η σύγχρονη τεχνολογία το επιτρέπει ευκολότατα κι απλούστατα.
Αρκεί ένας μακρύς λαστιχένιος σωλήνας και η υπάρχουσα μεγάλη διαφορά βαρύτητος μεταξύ Γης και Σελήνης θα κάνει όλη τη δουλειά !
Έτσι σε λίγα χρόνια η Σαχάρα θα μετατραπεί σε μιά νέα Αμαζονία και οι έρημοι, π.χ. της Ατακάμα στη Βορ. Χιλή η της Ναμίμπια στη Νοτιοδυτ. Αφρική σε ευφορότατες καταπράσινες πεδιάδες !

Οπότε θα λυθεί, αυτομάτως, και το παγκόσμιο επισιτιστικό πρόβλημα !
Μπράβο στη NASA ! ! !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου